آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

چشیدن طعم سوپر جام بعد از ۱۱ سال / قهرمانی برای ذوب آهن یا استقلال خوزستان؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, سوپر جام

سوپر جام فوتبال ایران بعد از ۱۱ سال بار دیگر برگزار می شود و طی آن دو تیم ذوب آهن و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسنا، روز سه شنبه دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب سوپر جام رقابت های فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می روند.


برگزاری رقابت های سوپر جام در سال های گذشته اتفاق نیافتده بود و حالا با تصمیم مسئولان سازمان لیگ بعد از سال ها این رقابت ها مجددا برگزار می شود. در لیگ ایران تنها یک بار در سال ۸۴ دو تیم فولاد خوزستان و صبا باتری که مدت هاست نامش به صبای قم تغییر یافته برابر یکدیگر صف آرائی کردند و در نهایت صبا با حساب چهار بر صفر فولادی را شکست داد که پر از ملی پوش بود.


ذوب آهن بعد از قهرمانی ای که به سختی در جام حذفی آن را به دست آورد به فینال آمده و استقلال خوزستان هم که تیم شگفت انگیز فصل گذشته بود، به عنوان قهرمان لیگ برتر پای در این میدان می گذارند.


یک نکته در دو تیم وجود دارد و آن هم اینکه هر دو تیم با تغییرات نسبتا زیادی به خصوص در بازیکنان اصلی خود روبه رو شده اند. از جمع ذوب آهنی ها بازیکنانی مثل کاوه رضایی، مسعود حسن زاده، هاشم بیک زاده، هادی محمدی و ولید اسماعیل جدا شده اند و در مقابل جری بنگستون و محمد ستاری از بازیکنان سرشناسی هستند که به این تیم پیوسته اند. تیم استقلال خوزستان هم با جدایی بازیکنانی مثل فرناندو دخسوس، موسی کولیبالی، خنیفر و روح الله سیف اللهی روبه رو بوده است. آنها در نقل و انتقالات هم بازیکنان جوان و گم نام را بیشتر جذب کرده اند و از معدود بازیکنان سرشناس این تیم مهدی مومنی و عزت الله پورقاز را می توان نام برد.


تیم ذوب آهن بنا بر اظهارات مسئولان  اعضای کادرفنی اش در این دیدار مانند عملکرد دو سال اخیر خود تهاجمی و روان بازی خواهد کرد و از طرفی درباره استقلال خوزستان هم انتظار می رود این تیم مانند عملکردش در فصل گذشته بیشتر روی ضد حملات و کارهای سرعتی بازیکنانش برنامه ریزی کند.


دیدار با ذوب آهن برای تیم استقلال خوزسان یادآور اتفاقات خوبی است و شاید پور موسوی و شاگردانش این خاطره شیرین را دوباره تکرار کنند. آنها فصل گذشته دو بار ذوب آهن را شکست دادند و در بار نخست قهرمان نیم فصل شدند و در بار دوم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شدند. در آن سوی تیم ذوب آهن هم امیدوار است با حمایت هواداران خود، یک جام دیگر را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند و جام را اصطلاحا در اصفهان نگه دارد.


بدون شک برنده این دیدار می تواند نشان دهد که همچنان در فرم ایده آل خود قرار دارد و خود را همچنان مدعی در لیگ بعدی معرفی کند.


فارغ از نتیجه این دیدار، برگزاری سوپر جام فوتبال ایران در یک قالب منظم و برنامه ریزی شده می تواند یک رشد در فوتبال ایران باشد و برگزاری این دیدار را باید در هرحال به فال نیک گرفت.


دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان ساعت ۲۰:۴۵ روز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------