روشن: بازگشت سامره را قبول نمی کنم / این آقا به من گفت دخالت نکن!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,روشن

مدیر تیم های پایه باشگاه استقلال گفت:اگر سامره با تیم های پایه استقلال قرارداد دارد می تواند این کار را بکند. در غیر این صورت همان که گفتم است.

حسن روشن در گفت و گو با کاپ در این باره که افشارزاده اعلام کرده شرایطی فراهم می کند که علی سامره به کار قبلی خود در تیم امید برگردد اظهار داشت: افشارزاده رئیس و رفیق ماست اما یک عیب بزرگ دارد و آن این است که هرکس پیش او می رود دوست دارد او را راضی کند و این در امور مربوط به ایشان باعث شکست می شود. من نه پدرکشتگی با سامره دارم و نه با کسی دیگر. فقط کارم را انجام می دهم.

وی درباره اینکه سامره عنوان کرده هنوز سرمربی تیم امید است گفت: اصلا. حتی یک درصد هم چنین چیزی امکان ندارد. اگر افشارزاده میخواهد از سامره در تیم های یک، دو یا سه استقلال استفاده کند مجاز است اما در تیم های پایه من مسئولم و هرگز چنین اجازه ای به سامره نمی دهم.

مدیر تیم های پایه تیم های استقلال درباره دلیل برکناری سرمربی تیم امید باشگاه خاطرنشان کرد: من تا قبل از قرار بازی دوستانه تیم جوانان و امید به همه حرف های سامره گوش کردم اما وقتی بازی گذاشتم تا نفرات دو تیم را ببینم به یکباره برنامه تیمش را تغییر داد و آنها را به استخر برد. در حالی که قرار بود ساعت 11 صبح بازی برگزار شود و هر نیمه یازده نفر به میدان بروند تا هر 22 بازیکن را ببینم.

روشن اضافه کرد: چطور می شود که به یکباره برنامه تیم از مسابقه به تمرین و استخر تغییر می کند. من نمی توانم اجازه بدهم هر بازیکنی در تیم های پایه استقلال حضور داشته باشد. این را به سامره و کمکش هم گفته بودم که شما خودسرانه این کار را کردید. البته کار به اینجا خاتمه نیافت. اس ام اس آقایان را دارم که برای من نوشتند احترام تان را داشته باشید. اینجا تیم امید است نه نوجوانان و جوانان. بهتر است به کاری بپردازید که به شما مربوط است.

وی تاکید کرد: من هم دقیقا کاری را می کنم که به من مربوط است. به همین خاطر کادر فنی تیم امید را از کار برکنار کردم. کار به جایی خود دوستی هم به جای خود. باز هم تاکید می کنم به هیچ عنوان تا وقتی که در تیم های پایه استقلال مسئولیت دارم اجازه فعالیت به سامره را نمی دهم.

روشن در این باره که سامره گفته امروز به سر تمرین می رود گفت: اگر قرارداد دارد برود. اگر سامره با تیم های پایه استقلال قرارداد دارد می تواند این کار را بکند. در غیر این صورت همان که گفتم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------