منصوریان: با مجموعه‌ای از مشکلات به مصاف نفت می‌رویم / توپ و تانک در ترکیه شاید باعث شود شهباززاده بماند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی استقلال گفت: پس از هماهنگی که با اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و توفیقی داشتم، قرار شد تا همه اعضای لجستیکی تیم قرارداد خود را ثبت کنند و سپس من به عنوان آخرین نفر این کار را انجام دهم.

به گزارش فارس، منصوریان ادامه داد: اعتقاد دارم که باید قبل از من همه اعضای کادر فنی، پزشکی و سایر ارکان تیم قرارداد خود را ثبت می‌کردند تا امنیت شغلی و یک امنیت خاطر برای آنها به وجود بیاوریم. ضمن اینکه قرارداد من هم برخلاف شایعاتی که عنوان شده بود که نمی‌توانم با استقلال کنم، این طور نبود و من چون فسخ قرارداد داشتم هر موقع که دلم می‌خواست می‌توانستم این کار را انجام دهم، اما زیرمجموعه بنده باید به خاطر امنیت شغلی قبل از من قراردادشان را امضا می‌کردند و وقتی توفیقی گفت همه امضا کردند به عنوان آخرین نفر قراردادم را ثبت کردم.

وی در مورد اینکه مظلومی هنوز با استقلال قرارداد دارد، تصریح کرد: مشکلاتی که برای فسخ قرارداد وجود دارد در فضای مربی‌گری نیست و در فضای بازیکنان است، اما به باشگاه گفتم که مظلومی سرمربی من هم بوده و باید احترام او هم حفظ شود. باشگاه نیز در تلاش است تا بدهی مظلومی را بدهد تا شان وی حفظ شود.

منصوریان در مورد دیدار اول تیمش مقابل نفت گفت: چند مورد وجود دارد، اول اینکه چون نفت در بدنسازی نبوده، با یک انرژی مضاعف می‌آید. سپس علی دایی با یک انرژی مضاعف به این تیم آمده، پس از آن نیز بنده خودم سرمربی این تیم بودم و هم از بازیکنان این تیم و هم آنها از من شناخت دارند، اما مشکل بزرگ‌تر این است که شاید نتوانیم از هواداران‌مان استفاده کنیم، هرچند که دیگر محرومیت هوادار منسوخ شده و من این موضوع را به تاج هم گفتم که با محروم کردن هوادار نمی‌توان مشکلات فرهنگی را حل کرد، البته از روش تاج آن زمانی هم که در سازمان لیگ بود، خوشم می‌آید، چون با هواداران برخورد خوبی دارد.

سرمربی استقلال گفت: برای بازی مقابل نفت کاپیتان‌مان را هم نداریم و با مجموعه‌ای از مشکلات به مصاف حریف می‌رویم.

وی افزود: ما بعد از نداشتن کاپیتان به دنبال این هستیم که از حضور تماشاگرانمان استفاده کنیم. پس از نداشتن کاپیتانمان با مجموعه ای از مشکلات در دیدار اول حاضر می شویم.امیدوارم پس از نداشتن کاپیتانمان در حق هوادارمان ظلم نشود. ما بهترین تماشاگران آسیا را داریم چرا که عرب ها برای حضور هوادار در ورزشگاه جایزه در نظر می‌گیرند اما هواداران ما از جمله تماشاگران استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سایر تیم‌ها برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حاضر می‌شوند. نباید کاری کنیم که آنها دلسرد شوند. اگر آنها را محروم کنیم هواداران دلسرد خواهند شد و در آینده کمتر به ورزشگاه می‌آیند.

سرمربی استقلال در خصوص دیدار مقابل نفت خاطرنشان کرد: ما بازی سختی را پیش رو داریم اما با قدرت در میدان حاضر می‌شویم. از عملکرد تاکتیکی تیم در ارمنستان راضی هستم و امیدوارم در آن بازی هم با آمادگی کامل حاضر شویم.

منصوریان در خصوص اینکه آیا به فکر دربی هم هست یا خیر،‌خاطرنشان کرد: طبیعی است که هر کسی که در استقلال و پرسپولیس کار می‌کند به فکر دربی هم هست. به نظرم زمان دربی خوب است. قبل از آن بازی ما 28 روز استراحت می‌کنیم و پس از این استراحت یک بازی خواهیم کرد و در دربی حاضر خواهیم شد. قول می‌دهم بازی خوبی را شاهد باشید.

وی در مورد وضعیت سجاد شهباززاده خاطرنشان کرد: علت اینکه من دیر در هیأت فوتبال حاضر شدم جلسه‌ام با شهباززاده بود. به او گفتم که قطعا مخالف جدایی او هستیم و او را می‌خواهیم چرا که روی او حساب باز کرده‌ایم اما او هم خیلی محکم پافشاری می‌کرد و معتقد بود که برای آینده فوتبالی‌اش می‌خواهد به ترکیه برود.

منصوریان تاکید کرد: ما شرایط استقلال را در نظر گرفتیم و به او اعلام کردیم که به حضورش نیاز داریم. حداقل این مسئله را بیان کردیم که در خیابان‌های ترکیه توپ و تانک وجود دارد و شاید این مسئله باعث شود او برگردد. به هر حال قرار شده تا فردا جواب نهایی به ما داده شود اما همانطور که گفتم ما تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی او نیستیم. در صورتی که پافشاری زیاد صورت بگیرد و بخواهد این موضوع به حرمت دو طرف آسیب بزند ما کمی عقب‌نشینی می‌کنیم. چرا که به دنبال این نیستیم که آسیبی وارد شود. به او هم گفتیم اگر تپه‌هایی مقابل پای او قرار می‌گیرد به خاطر این است که به او نیاز داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------