ماجرای عجیب تلاش برای کودتا علیه علی سی ثانیه در استقلال!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سامره

تلاش نافرجام حسن روشن برای برکناری علی سامره از امیدهای استقلال ، راه به جایی نبرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسن روشن پیشکسوت قدیمی آبی ها که بالاخره از اواخر فصل گذشته توانست آکادمی استقلال را در دست بگیرد ، دوباره همان اتهامات را به همه مسئولان بعد از خودش زده است.

 

او در رده های پایین تر ، مربی های تیم های جوانان و نوجوانان را متهم به این کرده است که تعدادی از بازیکنان شان بر اساس روابط پدرهای شان انتخاب شده اند و برای بازی کردن این بازیکنان ، خانواده های شان مبالغی را هزینه کرده اند. بعد از تغییرات در تیم های پایه ، او به سراغ تیم امیدها رفت. تیمی که سال قبل موفق ظاهر شد و غیر از رساندن دو بازیکن به تیم اصلی ، توانست در دربی ها عالی کار کند و انتقام سختی از رقبای پرسپولیسی بگیرد. علی سامره که یکی از محبوب ترین بازیکنان دو دهه اخیر استقلال است ، توانسته در اروپا بازی کند و به خاطر گل معروف ثانیه 30 اش به پرسپولیس ، یادش را در بین هواداران ماندگار کرده ، حالا از سوی روشن برکنار شده. دیروز صبح ، حسن روشن یکتنه او را برکنار کرد. دلیلش هم تقریبا چیزی شبیه به همان قبلی ها بود . البته روشن خیلی تند سخن گفته بود و اصرار داشت سامره دیگر نباید باشد. این تصمیم او را اما افشارزاده خیلی سریع این تصمیم را وتو کرد. در ساعاتی که روشن مصاحبه های آتشین علیه سامره می کرد ، او داشت با موافقت باشگاه ، تیمش را تمرین می داد و چند مصاحبه آتشین بعدی روشن ، برای این تصمیم افشارزاده ، به سوی مدیر تیم بود.


اما اصل این دعوا از کجا شروع شده؟ اتفاق جالبی است. اواخر فصل قبل بود که حسن روشن مسئول آکادمی فوتبال استقلال شد. او یک شب اراده می کند برای فردایش بین تیم های جوانان و امید ، بازی دوستانه بگذارد. تیم امیدها آن روز تمرین نداشته و کادرفنی برای بچه های شان ، برنامه استخر و سونا گذاشته بودند. روشن به حساب تمرینات هر روزه ساعت 10 صبح ، در محل تمرین حاضر می شود تا بازی دوستانه بین تیم های جوانان و امید برگزار کند. نبودن امیدها باعث خشم روشن می شود و این شروع اختلافات است. بعد او اصرار دارد که تعدادی از بازیکنان بسته شده در تیم امید ، گزینه های مناسبی نیستند.

 

تنش ها مدام بالا می گیرد ، سامره وقتی مدیر تیم های پایه به تمریناتش می آید ، انتقاد می کند که چرا باید روشن با لباس شخصی وسط تمرین تیمش برود و روی چمن بخواهد تمرینات را قطع کند.


سامره و گروهش سال قبل 11 بازیکن از تیم شان را به تیم بزرگسالان ، تیم های لیگ برتری و لیگ یکی داده اند. سرمایه هایی که خیلی ساده از دست استقلال رفته اند اما حضور بازیکنانی چون امید نورافکن و محسن کریمی در تیم اصلی ، نشان می دهد که گروه فنی سامره در تربیت بازیکنان جوان موفق بوده اند.

 

حالا باید دید چالش میان روشن و سامره را مدیران استقلال چگونه پایان می دهند تا حسن روشن این قدر مصاحبه تند نکند و سامره هم برایش پیامک نزند:«آقای روشن لطفا این قدر برای ما حایه ایجاد نکنید ، شما کارتان را بکنید و بگذارید ما هم به کارمان برسیم!»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------