هم اتاقی های دیروز استقلال، دشمنان امروز!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حنیف و رحمتی

 کیست که ندادند در دوره ای حنیف و رحمتی رفیق گرمابه و گلستان هم بودند.

به گزارش خبرآنلاین؛ میلاد فخرالدینی پس از جدایی از استقلال، در مصاحبه ای به یکی از آبی ها می تازد و رسانه ها در گمانه زنی های خود می نویسند منظور او مهدی رحمتی است. پرویز مظلومی در مصاحبه ای جنجالی پرده از مذاکرات یکی از بازیکنان تیمش با فرهاد مجیدی برمی دارد و فردای آن روز دوباره همه رسانه ها می نویسند منظورش مهدی رحمتی است.

 

رحمتی هم در واکنش به حرف های مظلومی می گوید: «اسم بیاورد تا جواب بدهم.» آرش برهانی با کنایه درباره تمدید قرارداد سه ساله یک بازیکن استقلال حرف می زند و می گوید منظورش خسرو حیدری نیست. پس طبیعتا مهدی رحمتی را می گوید. وحید طالب لو دروازه بان سابق استقلال به کنایه درباره جدایی اش حرف می زنند و همه می گوید کنایه های او به رحمتی است. حنیف عمران زاده در وصف خداحافظی نکونام می نویسد من می دانم چرا نتوانستی به استقلال بیایی و باز هم بعضی ها گمانه زنی می کنند که منظور حنیف به رحمتی برمی گردد و این داستان ها ادامه دارد.

اما درباره مشکل رحمتی و عمران زاده، هنوز نکات مبهم زیادی وجود دارد. این دو رفیق گرمابه و گلستان هم بودند و رحمتی همیشه در مصاحبه هایش می گفت بدون حنیف در اردوی استقلال به او خوش نمی گذرد. اما گویا اتفاقات سال گذشته باعث شد تا این دو حتی نخواهند با هم رودرو شوند چراکه از اواسط راه اتاق های خود را جدا کردند و اخیرا هم در بازی دوستانه خونه به خونه و استقلال، حتی به سمت هم نرفتند تا معلوم شد مشکلات از چیزی که همه فکر می کنند حادتر است.

 

می گویند عمران زاده خودش سال گذشته از مظلومی خواست تا اتاقش را از مهدی رحمتی جدا کند و این مسئله داخل تیم حاشیه زیادی به راه انداخت. بی شک خود مهدی و حنیف می توانند در این باره بیشتر حرف بزنند اما آنچه که پیداست، کاپیتان استقلال باید در مصاحبه ای به حرف های اخیر واکنش نشان دهد و چیزهایی بگوید که ذهن همه نسبت به این مسایل روشن شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------