آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کودتا در استانبول، ابهام در تهران



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طارمی

ماجرای رفت و برگشت مهدی طارمی به پرسپولیس ماجرای پیچیده‌ای ساخته که لازم است هر چه‌ سریع‌تر ابعادش شفاف شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پایان فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال و در ایامی که تیم‌ها به دنبال ترمیم خود بودند و برای صید ستاره‌های لیگ رقابت می‌کردند، پرسپولیس تهران چند بازیکن خوب جذب کرد و برای خط حمله‌اش منتظر پاسخ روشن و شفاف مهدی طارمی بودند.

طارمی اما تصمیم به رفتن گرفت و چند روزی طول کشید تا به جمع سرخ‌ها بازگشت.

بازگشت آقای گل لیگ پانزدهم به پرسپولیس هواداران این تیم را بسیار خوشحال کرد، اما انتشار خبر احتمال محرومیت طارمی همه چیز را در هاله‌ای از ابهام فرو برد. هواداران سرخ‌ها اکنون نگران آینده طارمی در تیم محبوبشان هستند.

احتمال محرومیت دو ساله مهدی طارمی یا آن طور که وکیل این بازیکن گفته محرومیت چهار ماهه می‌تواند ضرر سنگینی به پرسپولیس وارد کند.

در ترکیه اوضاع عادی نیست؛ کودتای نافرجام مخالفان دولت همه چیز را در کشور همسایه به هم ریخته است و آینده برای ساکنان استانبول – محل درگیری شدید کودتاچیان با پلیس – مبهم است. با این حال بعید است که باشگاه رایزه اسپور ترکیه از حق و حقوقش در قبال مهدی طارمی کوتاه بیاید. آن طور که اعلام شده، طارمی قراردادی دو ساله با باشگاه ترکیه‌ای بسته و برایش قسم نامه هم داده است.

حال اگر باشگاه ترکیه‌ای از مهدی طارمی به فیفا شکایت کند، پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد. بنابراین لازم است که از همین امروز تمام موارد مربوط به بازگشت طارمی به تیم فوتبال پرسپولیس از سوی باشگاه تهرانی روشن و شفاف بیان شود تا دست کم هواداران پرشمار این تیم در جریان رویدادهای باشگاه محبوب‌شان قرار بگیرند.

از سوی دیگر یک سایت خبری ترک زبان (Haberturk) مدعی شده که طارمی به دلیل "تهدیدها و پیام‌های هواداران پرسپولیس" به تهران بازگشته است. در این زمینه  هم مسئولان پرسپولیس باید، باید و باید موضع مناسب و شایسته‌ای داشته باشند تا سایه چنین توهین بزرگی از سر مردم ایران دور شود.

در مجموع باید گفت که در انتقال طارمی به ترکیه و سپس بازگشت او مسائل مختلفی پیش آمده که ماجرا را مبهم کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------