عمران زاده: حس کردم برای استقلال بازی می‌کنم / مثل خیلی‌ها ادا درنمی آورم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عمران زاده

مدافع سابق استقلال خطاب به هواداران این تیم پیام صادر کرد.

به گزارش کاپ، پیام عمران‌زاده به هواداران استقلال بعد از بازی روز گذشته که باعث شد وی در ترکیب خونه به خونه مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، به شرح زیر است:

هواداران واقعی استقلال؛ مثل سالهای گذشته شکوه و عظمت شما را شاهد بودم و صحنه‌هایی را دیدم که چیزی غیر از آن انتظار نداشتم.

من حنیف عمران‌زاده تمام زندگی‌ ام را مدیون شما هستم. شمایی که قدردان بازیکنانی هستید که پیراهن پر افتخار استقلال را پوشیده‌اند. بازی کردن مقابل استقلال برایم سخت‌ترین لحظه‌ها و دقایق را رقم زد و از ته دلم می‌گویم که وقتی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمدم پایم لرزید و احساس کردم دوباره برای استقلال بازی می‌کنم.

وی در ادامه پیام خود نوشت: من 8 سال برای استقلال با افتخار بازی کردم و هرگز شما هواداران و انرژی‌هایتان را فراموش نخواهم کرد. اشک‌هایی که از من دیدید تماماً از ته دلم بود و من ریا کردن بلد نیستم و مثل خیلی‌ها نمی‌توانم ریا کنم و ادا در بیاورم. نان دلم را می‌خورم و البته چوب زبانم را، اما جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم و این تیم را خانه خود می‌دانم. محبت شما هواداران همیشه و در همه جا شامل حالم بوده و خودم را در هر شرایطی خاک پای شما می‌دانم. درست است که دیروز با دیدن شما بهترین لحظات برایم رقم خورد اما از طرف دیگری بدترین لحظه‌های من نیز از زمانی شروع شد که سوت آغاز بازی زده شد و 45 دقیقه مقابل استقلال بازی کردم.

عمران‌زاده در پایان این پیام اشاره کرد: یک تشکر از هواداران همیشگی استقلال دارم و به آنها می گویم که از ته دل شما را دوست دارم و  امیدوارم همیشه خنده را روی لب‌های شما ببینم. حرف آخرم با شما این است که شاید این روزها خیلی در کنار شما نباشم اما با افتخار استقلالی‌ام و نفس گرمتان را کنار خودم حس می‌کنم.

حنیف عمران‌زاده 29 تیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------