آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

ترکیب استقلال برای شروع لیگ نهایی شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

استقلال با ترکیبی برابر حریف تدارکاتی خود به میدان رفت که به نظر می رسد فاصله چندانی با ترکیب اصلی آبی ها در لیگ نداشته باشد.

به گزارش ورزش سه، استقلال در حالی آخرین دیدار تدارکاتی خود را برابر خونه به خونه بابل برگزار کرد که به نظر می رسد منصوریان پیش از شروع لیگ شاکله اصلی ترکیب خود را پیدا کرده است و آبی پوشان لیگ شانزدهم را احتمالا با این ترکیب آغاز می کنند.

مهدی رحمتی هر چند دروازه بان اصلی استقلال در لیگ شانزدهم خواهد بود و حتی با وجود سیستم چرخشی منصوریان جایگاه او در درون دروازه تثبیت شده است اما در دو بازی ابتدایی لیگ نمی تواند استقلال را همراهی کند تا حسین حسینی دروازه بان استقلال در این دو بازی باشد.

انتخاب دو بازیکن اصلی استقلال در مرکز خط دفاع شاید مهم ترین دغدغه منصوریان پیش از شروع لیگ است. منصوریان در دیدار های گذشته زوج های مختلفی را امتحان کرده است اما عملکرد بازیکنان در این دیدارها نشان می دهد که دو بازیکن خارجی استقلال یعنی مگویان و رابسون گزینه های اصلی سرمربی جوان آبی ها خواهند بود.

وریا غفوری که در دیدار روز دوشنبه استقلال با دو پاس گل عملکرد قابل قبولی از خود  به نمایش گذاشته است، دفاع راست اصلی این تیم در لیگ شانزدهم است اما تکلیف دفاع چپ در این تیم همچنان نامشخص است. منصوریان برای انتخاب بازیکن استقلال در این پست چهار بازیکن با خصوصیات مختلف را در اختیار دارد که مطمئنا نمایش های این بازیکنان در طول لیگ می تواند نقش پر رنگی در حضور آنها در ترکیب اصلی ایفا کند. با این حال امید نورافکن جوان اول فصل گذشته آبی پوشان نشان داده که انتخاب اول منصوریان است اما هرگز جایگاه ثابتی در استقلال نخواهد داشت.

مثلث امید ابراهیمی، فرشید باقری و بختیار رحمانی مثلثی بی جانشین در استقلال است. منصوریان تا پیش از بازگشت چشمی بازیکنی برای جانشینی دو عنصر دفاعی خط هافبک خود در اختیار ندارد و فرشید اسماعیلی یا جابر انصاری نیز هرگز نمی توانند تهدیدی برای جایگاه رحمانی محسوب شوند. اگر غیبت رحمانی در آخرین جلسه تمرینی آبی ها پیش از دیدار با خونه به خونه نبود، رحمانی نیز مانند دو عنصر دیگر خط میانی آبی ها دیدار برابر خونه به خونه را از ابتدا آغاز می کرد تا مثلث میانی منصوریان در دیدار برابر گانزاسار مجددا در میانه میدان تکرار شود.

با خروج احتمالی سجاد شهباززاده، منصوریان ترجیح داده تا کاوه رضایی تنها مهاجم این تیم در ترکیب اولیه استقلال باشد و دو بال راست و چپ با شرح وظایف مختلف این بازیکن را همراهی کنند.

 

خسرو حیدری که هماهنگی بالای او با وریا غفوری باعث شده تا سمت راست استقلال پس از سالها نمایشی جسورانه داشته باشد انتخاب اول منصوریان در تمام دیدار های تدارکاتی است اما منصوریان برای انتخاب بال چپ استقلال گزینه های مختلفی در اختیار دارد. منصوریان علاقه دارد تا از یک بازیکن راست پا در این منطقه از زمین استفاده کند تا در خط حمله استقلال شاهد تنوع در اجرای برنامه های هجومی باشد. هر چند جابر انصاری در بازی های تدارکاتی گل های زیادی به ثمر رسانده است اما عملکرد شگفت انگیز کریمی باعث شده تا سرمربی استقلال نتواند به آسانی بر روی نام این بازیکن خط قرمز بکشد تا همچنان تکلیف بازیکن اصلی منصوریان برای این منطقه از زمین نا مشخص باشد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------