اتفاق بی‌سابقه برای فوتسال ایران در آسیا / ژاپن زهرش را ریخت!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تیم فوتسال تاسیسات دریایی درحالی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شکست خورد که نماینده ژاپن توانست انتقام دوره گذشته این مسابقات را از نماینده ایران بگیرد.

به گزارش مهر، تیم فوتسال تاسیسات دریایی امروز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در تایلند به مصاف تیم ناگویای ژاپن رفت که این بازی بعد از تساوی ۲ بر ۲ در وقتهای اضافه، به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی این تیم ناگویا بود که موفق شد بر تاسیسات غلبه کند و در نهایت با احتساب پنالتی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ نماینده ایران را کنار بزند.

با این باخت، تاسیسات از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند؛ اتفاقی که در ۶ دوره گذشته این مسابقات بی سابقه بود زیرا نمایندگان ایران حداقل طی این سال‌ها همیشه در جمع سه تیم برتر حضور داشتند.

در سال ۲۰۱۰ که اولین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی ایران برگزار شد، تیم فولاد ماهان به عنوان قهرمانی رسید. در سال ۲۰۱۱، شهید منصوری نایب قهرمان آسیا شد و سال ۲۰۱۲ مجددا گیتی پسند اصفهان عنوان قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورد.

در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ تیم‌های گیتی پسند و دبیر تبریز نمایندگان ایران در آسیا بودند که به ترتیب دوم و سوم شدند ولی تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی در سال ۲۰۱۵ موفق شد عنوان قهرمانی را در مسابقاتی که در اصفهان برگزار می‌شد، برای ایران پس بگیرد.

مدافع عنوان قهرمانی که امید زیادی به تکرار این عنوان در مسابقات امسال داشت، بعد از پیروزی مقابل الملیک ازبکستان و المیادین لبنان در مرحله گروهی، در یک چهارم به حریف سرسختی به نام ناگویای ژاپن خورد و این تیم ژاپنی زمینه حذف تاسیسات را فراهم کرد تا انتقام سال گذشته را هم از تاسیسات گرفته باشد.

به این ترتیب، تاسیسات اولین تیم ایرانی لقب می‌گیرد که از رسیدن به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر باز می‌ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------