شرط کثیف برای فوتبالیست شدن؛ پدر پولدار یا مادر بیوه!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فوتبال

کثافت از سر و روی این فوتبال می بارد و کسی هم نیست که با این کثافت کاری ها برخورد کند معلوم نیست مدعیان مبارزه با فساد فوتبال کجا هستند؟

به گزارش رادنیوز، در این که فوتبال در حال تبدیل شدن به ورزش بچه پولدارهاست و هر روز بیشتر از قبل بازیکنان کم استعداد با اتکا به پول های پدر خود جای بازیکنان مستعد را تنگ می کنند، شکی نیست و همه این حقیقت را می دانند که فوتبال پایه در ایران پولی شده و نسل بعدی خالی از فوتبالیست مستعد خواهد بود چون پول خرج کردن ملاک فوتبالیست شدن است نه استعداد داشتن اما از پول دادن و پول گرفتن بدتر نیت کثیف افرادی است که مدرسه فوتبال و آکادمی پرورش استعداد زده اند و با کارهای کثیف خود، آدم های خوشنام این عرصه را هم خراب می کنند!

شب گذشته در مکالمه تلفنی با یکی از اهالی فوتبال چیزی شنیدیم که مغزمان سوت کشید! یکی از اهالی فوتبال که در زمینه فوتبال پایه و استعدادیابی تخصص دارد، می گفت دیگر رغبتی برای همکاری با این آکادمی های کشف و پرورش استعدادها ندارم چون چیزهایی در این مجموعه ها دیدم که برآیندش چیزی جز باریدن کثافت از سر و روی فوتبال نیست.

 

در برخی آکادمی های کشف استعداد بازیکن هر چقدر هم فوتبال بلد باشد و بچه هر اندازه هم که تکنیک و توان داشته باشد، اصلا مهم نیست و متولیان برخی از این آکادمی ها که حیف است نام آدم روی آنها بگذاریم به دو موضوع بیشتر از استعداد بچه ها اهمیت می دهند؛ یکی این که پدر بازیکن پولدار باشد و دیگری این که مادر بچه بیوه باشد!

خجالت آور است. اگر بچه ای پدر پولدار داشته باشد، حتی اگر بی استعداد هم باشد، او را تحویل می گیرند چون می خواهند جیب پدرش را بزنند و اگر هم بچه ای پدر نداشته باشد و مادرش بیوه و جوان باشد، با نیت های کثیف، به آن بچه توجه می کنند. فقط من مانده ام که مدعیان مبارزه با فساد در فوتبال کجا هستند و چرا این موارد را نمی بینند؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------