وقتی حرف های پروفسورحتی هوادارانش را شوکه کرد / خودتی آقای برانکو؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

توجیه برانکو درباره دلیل چرخش 80 درجه ای برانکو درباره طارمی و دلایلش برای این تغییر حتی برای حامیانش هم قابل هضم نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ که گفته بود طارم را در صورت بازگشت ، نمی خواهد ، خیلی ساده در برابر خواست باشگاه برای پذیرش او کوتاه آمد تا حساسیت های زیادی در بین موافقانش ایجاد شود.

این چرخش 180 درجه ای که بعضی ها به شوخی و به سان گفته های یکی از مربیان معروف لیگ برتری ، آن را چرخشی 360 درجه ای می نامند هم چندان عجیب نبود تا وقتی که او دلایلش برای استفاده و برنگرداندن طارمی را نگفته بود.

در این متن آمده است:« او به هر دلیلی، درست یا غلط پذیرفت که طارمی را دوباره در تیمش قبول کند. شاید تا اینجای کار ایرادی وجود نداشته باشد، اما مشکل از جایی اوج می‌گیرد که ایوانکوویچ در توجیه رفتارش به بهانه‌های عجیب و غریب رو می‌آورد. سرمربی پرسپولیس سه‌‎شنبه‌شب در پایان تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفته: «منظورم از اینکه گفتم جایی برای طارمی ندارم این بود که لیست ما با حضور او پر می‌شد، اما وقتی شجاع خلیل‌زاده نیامد، جا برای طارمی باز شد و او بدون هیچ مشکلی به تیم برگشت!»

این اظهارات آنقدر عجیب است که آدم باورش نمی‌شود آنها را از زبان یکی مثل برانکو می‌شنود. اول اینکه شجاع خلیل‌زاده حداقل یک هفته پیش از بازگشت طارمی به پرسپولیس قراردادش را تا پایان فصل با سپاهان تمدید کرد و به این ترتیب محرز شد که او جایی در جمع قرمزها ندارد. دوم اینکه پرسپولیس در زمان انجام این مصاحبه، هنوز دو بازیکن اوکراینی را جذب نکرده بود و به این ترتیب همچنان سه جای خالی داشت. اگر واقعا دغدغه برانکو فقط کمبود جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال بود، طبیعتا می‌توانست مهاجم اوکراینی را نگیرد و طارمی را جذب کند.

سوم آنکه مربی کروات در همین مصاحبه به صراحت مدعی شده بود نه‌تنها طارمی را نمی‌خواهد، بلکه هیچ بازیکن ایرانی و خارجی دیگری را هم جذب نخواهد کرد؛ حال آنکه هم طارمی آمد و هم اوکراینی‌ها قرارداد بستند! به هر حال خیلی منطقی‌تر بود اگر برانکو به جای این قبیل بهانه‌ها، جملات قبلی‌اش را تکرار می‌کرد و مدعی می‌شد صرفا به خاطر هواداران از سر تقصیر طارمی گذشته است. این البته دومین مصاحبه شگفت‌انگیز برانکو در دو ماه اخیر است.

او پیش‌تر و پس از جذب سید جلال حسینی توسط باشگاه گفته بود: «من پارسال هم با حضور حسینی مخالف نبودم!» همه اینها یعنی آنکه حتی مستر برانکوی دوست‌داشتنی هم گاهی می‌تواند برای نجات خودش از مهلکه، داستان‌های باورنکردنی سر هم کند و شبیه برخی مربیان وطنی شود!»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------