مایلی‌کهن: ملوان به دنبال حضور در لیگ برتر است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان گفت: مسئولان باشگاه همچنان به دنبال حضور در لیگ برتر هستند.

به گزارش فارس، محمد مایلی کهن در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد وضعیت حضورش در ملوان و برنامه هایش گفت: در وهله اول باید تشکر کنم از مسئولان تیم ملوان و مردم عزیز و نجیب گیلان خصوصا شهرستان انزلی که زادگاه خودم است. مردم این شهر دوست داشتنی هستند و به مردم این منطقه کم لطفی شده است. من تازه دو روز پیش این افتخار نصیبم شد که در خدمت ملوان و مردم شهرستان باشم.

وی ادامه داد: مشکلاتی داریم زیرا یکسری از بازیکنان از تیم جدا شده اند و به دنبال بازیکنان خوب و جوان هستیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه دوره بدنسازی را از دست داده گفت: از روزی که این مسئولیت را پذیرفتیم به همه موارد فکر کرده ام و بازیکن خوب در هر سطح و هر سن و سالی که باشد برایم قابل احترام است. بازیکن با سن بالا اگر از نظر فنی هم سطح با بازیکن جوان باشد بازیکن باتجربه را انتخاب می کنم. اگر یک بازیکن جوان با بازیکن با تجربه بالاتر باشد بازیکن با تجربه اولویتم است.

 وی در مورد انصراف سه سرمربی قبلی ملوان و جذب بازیکنان که به ملوان آمده اند گفت: بازیکنان صدرصد روال قانونی نداشته و به تمرین ملوان آمده اند اگر کیفیت مناسب داشته باشند در خدمت شان هستیم و اگر از دید ما کیفیت مناسب نداشته باشند از آنها عذرخواهی می کنم.
 
مایلی کهن در مورد مخالفت هیات مدیره با حضور نوری و زارع در باشگاه ملوان گفت: پاسخ این سوال را در سوال قبلی بیان کردم. در شرایط مساوی بازیکن باتجربه انتخاب می کنم. پژمان نوری و زارع سال ها در خدمت تیم بودند و بازیکنان ارزشمندی بودند. جبر زمان مصادف می شود که آدم منفک شود. شرایط اگر مناسب باشد بازیکن باتجربه ها را انتخاب می کند و هیچ وقت اجازه نمی دهم به من بازیکنی تحمیل شود.

وی در مورد بیانیه ای که صادر کرده گفت: خیلی ها تماس گرفتند و برخی گفتند که نباید سرمربی ملوان می شدی برخی هم من را مورد لطف شان قرار دادند اما واقعیت امر این است که فوتبال جنگ نیست و فوتبال ورزشی برای لذت بردن انسان ها و تماشاگران است. طی سال های اخیر بارها گفته ام  و بازهم می گویم همه ایران سرای من است و ضمن اینکه من ایرانی هستم و در گیلان و شهر انزلی متولد شده ام و تفاوتی بین رشت و انزلی وجود ندارد باید در کنار رقابت سالم رفاقت هم داشته باشیم. دیدار ملوان و صبا را در انزلی و سپید رود و بادران در رشت را از نزدیک تماشا کردم و 30 هزار تماشاگر برای این بازی ها آمده بود اما اهانتی که انجام می شد در شان مردم ایران نیست. مردم سپید رود رشت و ملوان باهم بازی نمی کردند دور از فرهنگ ایرانی است چنین رفتارهایی و بندرانزلی دروازه ورود به اروپاست. از تماشاگران هر دو تیم سپیدرود و ملوان عاجزانه می خواهم باهم احترام بگذارند و از فوتبال لذت می برند.
 
مایلی کهن در مورد اینکه ملوان قطعا فصل آینده در لیگ دسته اول بازی خواهد کرد گفت: مسئولان حقوقی باشگاه این مساله را پیگیری می کنند البته به ملوان و شهر انزلی جفا شده است و در سایر زمینه ها به این شهر جفا شده است. قانون باید برای همه یکسان باشد اما وقتی بارها قانون را دور زده اند سپاهان نوین را به فولاد دادیم و صبا را به قم دادند. البته می گویم که تیمی که فوتبالی سقوط کرده نباید غیر فوتبالی صعود کند اما به مردم انزلی ظلم شده است.
 
وی در مورد اینکه سپاهان نوین نمی توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد. گفت: پس قانون ما مشکل دارد. سوال کردید من جواب بدهم. شنوندگان عزیز هم می توانند مشارکت کنند. اگر قانون اشکال دارد قانون را اصلاح کنید نه اینکه اگر شهری زور ندارد سرش را ببرید! استقلال صنعتی خوزستان که قهرمان شد چطوری وارد لیگ برتر شد؟ امتیاز استقلال جنوب تهران را خریدند. استقلال جنوب تهران که متعلق به بچه های نازی آباد بود. در این زمینه جفا کرده ایم. سازمان تربیت بدنی مسئولیت ها مختلف داشتم و به قانون اشراف دارم اگر قانون اشراف دارد باید قانون را اصلاح کنیم و نباید سلیقه ای رفتار کنیم.مسئولان باشگاه ملوان همچنان به دنبال حضور در لیگ برتر هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------