روشن: تا پای اعدام روی حرفم هستم / من هم از این آقایان شکایت می کنم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,روشن

مدیر برکنار شده آکادمی باشگاه استقلال گفت: اگر لازم باشد حاضرم به خاطر بازیکنان پایه استقلال تا پای چوبه اعدام هم بروم.

به گزارش کاپ، حسن روشن در گفت و گو با رادیو جوان درباره برکناری اش از سمت ریاست آکادمی تیم های پایه استقلال و شکایتی که باشگاه استقلال از او کرده اظهار داشت: جالب این است که این آقا تشییع جنازه پدر من آمده است و به نظرم می رسد که دست هایی در کار است تا افشارزاده این رفتارها را انجام دهد. من اصلا نمی خواستم به آکادمی استقلال بیایم. ولی وقتی قرار شد که باییم از 8 ماه پیش برنامه ها را بررسی کریدم. این برنامه ها را که دیدم به این خاطر که مربیان از پدران بچه ها پول می گیرند ناراحت شدم. دیدم که این کار در باشگاه استقلال انجام می شود و حتی از وزیر ورزش هم وقت خواستم تا به دیدارش بروم. قطعا از وزیر می خواهم که با مدیرعامل برخورد کند.

روشن در پاسخ به شکایت باشگاه استقلال از خودش گفت: البته من هم از این افراد شکایت می کنم و همه این مسایل هم به این دلیل بود که می خواستم که به پدر و مادرها کمک کنم. خود این عزیزان در این مدت از نزدیک برخوردها را دیدند ولی متأسفانه این فرد خیلی میزش را دوست دارد و قبل از اننقلاب هم میزش را دوست داشت و بعد از انقلاب هم این را ثابت کرده است. حتی اگر اعدام هم بشوم پیگیر این کار هستم و آمادگی ام را نشان می دهم که برای هر پاسخگویی آماده هستم.

وی ادامه داد: من آماده ام و برای دادگاه هم می روم و در خدمت دوستان هم هستیم. فقط بهتر است کسانی که دستور می دهند برای این کار موقعیتی داشته باشند.

 

ما همیشه از این آقای سرپرست حمایت کردم که البته ایشان بارها از ما می خواست که از او حمایت کنیم که در استقلال بماند. من بی دلیل هم از کسی طرفداری نکردم ولی هرچه حقیقت باشد را می گویم. حتی در مسأله قبلی من بارها  نخوانده مدارک مربوط به اتفاقات قبل را امضا کردم ولی دفعه قبل به خاطر استقلال کوتاه آمدم. من نه دنبال آکادمی بودم نه چیزی دیگر. این افراد از 8 ماه پیش دنبال من بودند و مرا گول زدند. ولی باز هم تأکید می کنم که حاضرم در هر دادگاهی که لازم باشد حاضر می شوم و تا پای اعدام هم می روم و در زندان ملاقات تان می کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------