جزییات جدید از پرونده رسوایی 3 فوتبالیست مشهور



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, فرحزاد

 رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: ملکی که مهمانی فرحزاد در آن انجام شده پیش از این تحت اجاره یک فوتبالیست بوده است؛ فوتبالیستی که در حال حاضر بازی می کند و مدتی پیش قراردادش را با یک تیم فسخ کرد.

محمدحسین حمیسی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت پرونده مهمانی شبانه در فرحزاد که شایعه شد سه فوتبالیست معروف هم در این مهمانی حضور داشتند اظهار داشت: امروز شنبه است و ما تازه چند ساعت است که پرونده را در دست گرفته ایم و در حال پیگیری هستیم. تا الان که با شما صحبت می کنم هنوز برای ما مشخص و قطعی نشده است که آیا واقعا فوتبالیستی در آن مهمانی حضور داشته است یا خیر. ولی اگر این طور باشد مطمئنا با خاطیان از طریق قانون برخورد جدی را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: چون هنوز هیچ چیز قطعی نشده نمی توانیم در این باره اظهار نظر کنیم اما مطمئن باشید پیگیر آن هستیم. چیزهایی که در سایت ها و یا روزنامه ها در این باره مطرح می شود باید به تایید مراجع قانونی هم برسد. من صبح وقتی با دوستان صحبت می کردم از هیچ چیز به صورت قطعی مطلع نبودند. دیده ام که نام هایی مثل م.م یا پ.ص در رسانه ها گفته می شود اما هنوز حتی این نام ها هم تایید یا تکذیب نشده است. ما هم نمی خواهیم با آبروی کسی بازی کنیم.

حمیسی در پاسخ به این سوال که از وزارت ورزش برای این پرونده کمک می گیرند یا خیر گفت: اقای حسنی خو رئیس ما هستند و هر چه دستور بفرمایند ما عمل می کنیم. ما زیر مجموعه آنها هستیم و کاری را جداگانه انجام نمیدهیم.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: ملکی که این مهمانی در آن انجام شده پیش از این تحت اجاره یک فوتبالیست بوده است. فوتبالیستی که در حال حاضر بازی می کند و مدتی پیش قراردادش را با یک تیم فسخ کرد. اما نمی توانم اسمی از این ایشان ببرم.

وی همچنین اذعان داشت: مطمئنا ما تا انتها این موضوع را پیگیری می کنیم. البته این طور نیست که تا چند ساعت دیگر بخواهیم نتیجه نهایی را اعلام کنیم. باید در این باره بررسی های دقیقی صورت گیرد.

حمیسی در پایان درباره موضوع صادر نشدن کارت مربیگری نادر دست نشان گفت:ما این موضوع را پیگیری کردیم و نتیجه آن در اختیار دوستان مان در سازمان لیگ قرار گرفته است. بهتر است که آنها در این باره صحبت کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------