برانکو: فرکی خوب نیست عالی است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضورش به عنوان نامزد برترین مربی فصل و همچنین دیدار برابر سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ که در فهرست برترین‌های سال فوتبال ایران قرار گرفته در این مورد گفت: این افتخار بزرگی است و مسلما بدون بازیکنان و هواداران نمی‌توانستم به این مهم دست یابم.

سرمربی کروات پرسپولیس همچنین در مورد حضور مهدی طارمی در این فهرست برای کسب عنوان برترین بازیکن سال نیز گفت: او مقتدرانه به آقای گلی فصل گذشته رسید و مسلما استحقاق کسب چنین عنوانی را دارد.

برانکو ایوانکوویچ در آستانه دیدار حساس تیمش برابر سایپا در مورد تقابل با حسین فرکی نیز گفت: من با آقای فرکی دوستی دیرینه دارم و این جدای از رقابت ما در بازی این هفته خواهد بود. باید بگویم فرکی مربی خوبی نیست بلکه عالی است و این را با کسب دو عنوان قهرمانی در فصول اخیر به خوبی نشان داده است.

برانکو همچنین درباره سالروز خداحافظی علی کریمی نیز گفت: من هیچ وقت زیاده روی نمی‌کنم اما باید بگویم او بازیکن فوق‌العاده‌ای بود.

وی در ادامه درباره علی کریمی گفت: من اغراق نمی کنم. او مثل علی پروین، وحید هاشمیان، مهدوی کیا و علی دایی می باشد. او اگر دچار مصدومیت نشده بود می توانست در کنار مسی بازی کند.

برانکو در خصوص تمریناتی که برای آرام طبع و امیری در نظر گرفته بود گفت: من این تمرینات را در تیم ملی نیز انجام داده بودم. اکنون نیز می خواهم آنها به آمادگی بالایی برسند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص برنامه اش برای خط دفاعی گفت: برنامه و هدف اصلی ما برای کسب قهرمانی است.

برانکو در پایان درباره وضعیت آنتونی گولچ گفت: این در حیطه وظایف باشگاه است. آنها در حال پیگیری دریافت مجوز بازی او هستند و طبق برنامه پیش می روند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------