دردسر منصوریان در شروع لیگ / غیبت رابسون و کنعانی‌زادگان برابر نفت



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

استقلال در هفته اول لیگ برتر دو مدافع وسط خود را در اختیار ندارد که این بزرگترین دردسر برای این تیم در شروع لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس کارت بازی‌اش هنوز صادر نشده است و به احتمال فراوان حداقل هفته اول لیگ برتر را از دست داده است.

 

مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه چرا کارت بازی کنعانی‌زادگان هنوز صادر نشده است به ورزش سه گفت: اینجا خم رنگرزی نیست و ما نمی‌توانیم کارت بازی همه را صادر کنیم چون محمد حسین کنعانی‌زادگان با شکایت باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شده است پرونده او حقوقی شده و به همین دلیل برای صادر شدن کارت بازی‌اش کمیته انضباطی باید تصمیم نهایی را بگیرد.

اما این تمام ماجرا نیست چراکه در فاصله 2 روز مانده به آغاز لیگ برتر هنوز آی‌تی‌سی رابسون جانواریو از فدراسیون فوتبال برزیل صادر نشده است و به گفته عده‌ای با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه کشور برزیلی احتمال اینکه اجازه بازی این بازیکن تا آغاز بازی استقلال برابر نفت تهران صادر شود، بسیار کم است.

منصوریان که در بازی اول برابر نفت تهران مهدی رحمتی را در اختیار ندارد و البته از حضور تماشاگرانش هم محروم است، در این روزها باید بیش از پیش نگران وضعیت تیمش باشد چراکه حالا دو دفاع وسط تیمش را هم به احتمال زیاد در بازی اول در اختیار نخواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------