آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

سجادی: المپیکی‌های ما جوان اما باتجربه هستند/ فدراسیونها این هفته بودجه می‌گیرند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سجادی

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این هفته فدراسیون های اعزامی به المپیک ریو تزریق مالی می شوند.

نصرالله سجادی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که فدراسیون های اعزامی به المپیک چه زمانی اعتبارات خود را دریافت می کنند؟ اظهار کرد: طبق هماهنگیهایی که شد انشاءالله این هفته این اتفاق میافتد ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.

وی درباره اینکه وضعیت کاروان ایران قبل از اعزام به المپیک را چطور ارزیابی می کند؟ افزود: با توجه به اینکه در شش یا هفت دوره بازی‌های المپیک حضور داشتم و در چندین دوره هم سرپرست کاروان بودم میگویم که وضعیت کاروان خوب است. تقریبا همه رشته های ورزشی ما و ورزشکارانمان علی رغم جوانی که دارند با تجربه هستند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که داشتن مدال ادوار قبلی المپیک تضمینی برای کسب مدال در این دوره از بازیها نیست، گفت: هر ورزشکاری میداند که چه کار سختی پیش رو دارد. ورزشکاران ما هم تجارب خوبی دارند مانند رشته های تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی که همه آنها شانس خوبی دارند.

وی در مورد شرایط احسان روزبهانی در بوکس ادامه داد: این ورزشکار بسیار آماده است و می داند که برای چه چیزی تلاش می کند. در همین چندماه اخیر  چهار بار به سر تمرینات او آمده ام و از نزدیک نوع مبارزاتش را تماشا کردهام. او شرایط خوبی دارد مربیانش هم زحمات زیادی برای او کشیده اند و امیدوارم مزد زحماتشان را با نتیجه ای خوب بگیرند.

سجادی با اشاره به اینکه دوومیدانی ایران هم شانس کسب مدال در المپیک را دارد، گفت: همه رشته های ما شرایط خوبی برای اعزام دارند و سخت تلاش می کنند. آنها می خواهند در حد نام ایران و ایرانی ظاهر شوند و تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که بازدیدهایی که از اردوها داشته بسیار کمک کرده تا او در جریان تمام مشکلات ورزشکاران، کادر فنی و فدراسیونهای آنها قرار بگیرد، افزود: برای مجموعه ما فرقی ندارد که یک تیم، یک نفر و یا چند نفر در یک رشته قرار است به المپیک بروند. ما همه آنها را نمایندگان ایران می دانیم و من خود را موظف میدانم تا به تمرینات آنها بروم و مشکلاتشان را بشنوم و رسیدگی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش هم برنامهای برای پرداخت پاداش به مدال آوران المپیک در پای سکو دارد؟ افزود: خیر ما چنین برنامه ای نداریم. برنامه های ما برای تقدیر از مدال آوران مشخص است.

سجادی در  پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران المپیک و پارالمپیک ریو مشخص است؟ گفت: قطعا بعد از بازگشت از این بازیها این مراسم برگزار خواهد شد اما اینکه الان زمان خاصی را بگویم اصلا امکان پذیر نیست.

وی در واکنش به انتقاداتی که از لباس های کاروان اعزامی ایران به المپیک شده و اینکه آیا این لباس ها به تایید وزارت ورزش رسیده بود گفت: من لباس ها را ندیده ام و وارد اینگونه مسائل هم نمی شوم. ما باید وارد فضای امید و نشاط شویم و جامعه و ورزشکاران را با امیدی مضاعف راهی المپیک کنیم.

معاون ورزش  حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از مردم ایران عزیز می خواهم برای موفقیت فرزندانشان در این آوردگاه مهم دعا کنند چرا که آنها خیلی زحمت کشیده اند. بسیاری از این تیم ها دو سال است که برای رسیدن به المپیک شبانه روز در اردو هستند و از همه چیز خود گذشته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------