برانکو: پارسال سایپا نگذاشت قهرمان شویم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیمش انگیزه بالایی برای دیدار هفته اول دارند.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: در آستانه شروع فصل جدید هیجان زده هستم؛ افراد باشگاه، بنده و تمام بازیکنان بی‌صبرانه منتظر آغاز مسابقات بودیم. می‌خواهیم با بازی‌ها و نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: همواره بازی‌های اول لیگ سخت هستند ولی بازیکنان ما منتظر شروع آن بودند و می‌خواهند با تمام توان کار کنند. برای هماهنگی تیم به چند هفته زمان نیاز داریم؛ باز هم می‌گویم بازیکنان با توان مضاعف در تمرینات آماده‌سازی نشان دادند می‌شود به آینده امیدوار باشیم.

برانکو با اشاره به غائبان تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: همه بازیکنان به غیر از آرام‌طبع که در آخرین تمرین مصدوم شد، برای رقابت آماده هستند و شرایط مطلوبی دارند.

او در مورد بازی با سایپا گفت: حریف قدرتمندی در نخستین مسابقه داریم و اگر نتایج پنج سال اخیر دیدارهای رو در رو با سایپا را نگاه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد. آنها فصل قبل 5 امتیاز از 6 امتیاز ما گرفتند و یکی از دلایل قهرمان نشدنمان بودند. فکر می‌کنم سایپا امسال بهتر از گذشته است.
 
برانکو در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته اول لیگ به نام اهدای خون اعلام کرد: این حرکت فوق العاده ای است و درهمه جای دنیا مورد توجه قرار می گیرد. یک واحد خون می تواند زندگی یک فرد را نجات دهد  و بهترین هدیه ای است که هر انسان می تواند در آن مشارکت داشته باشد.

برانکو در ادامه صحبت هایش درباره شروع لیگ و شرایط تیمش گفت: بازی های ابتدایی لیگ سخت هستند ولی با شناخت و اطلاعاتی که از بازیکنانم دارم آنها بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستند و می خواهند با تمام توان کار کنند. برای هماهنگی مورد نیاز به زمان نیاز داریم و البته بازیکنان با انگیزه فوق العاده در تمرینات حضور می یابند و با توجه به شرایطی که دارند به آینده امیدواریم.

وی در ادامه صحبت هایش درباره انتقاداتی که درباره نقل و انتقالات این تیم می شود، گفت: تمام بازیکنان با نظر مستقیم من جذب شده اند، بازیکنان اوکراینی باتجربه و باکیفیت هستند. درست است که آنها با مشکلاتی در باشگاه سابق خود مواجه شدند اما این مساله را در نظر بگیرید آنها در لیگ اوکراین و در اروپا بازی کرده اند. با این حال با این نظر که آنها از آمادگی به دور هستند موافق هستم و این به دلیل این است که دیر به تیم اضافه شده اند. با شروع بازی ها آنها خود را مهیای بازی خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط حریف فردای تیمش گفت: سایپا توانسته کوروشی و لطفی را از نفت، حسن‌زاده را از ذوب‌آهن، خالدی کاپیتان فولاد و یک گلر برزیلی را جذب کند و آقای فرکی تیمش را به خوبی تقویت کرده است؛ او با فولاد و سپاهان قهرمان شده و طبعا دانش ایشان برای ما چالش بزرگی خواهد بود.

او در مورد اینکه چه شرایطی برای تیمش در فصل جدید پیش بینی می کند گفت: اهداف بلندی برای سال جاری داریم؛ از هفته اول می‌خواهیم جاه طلبی خود را نشان دهیم تا نشان دهیم برای قهرمانی می‌آییم. اهداف امسال ما قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا است.

برانکو در ادامه صحبت هایش شرایط بازیکنان را در این بازی حساس دانست و اعلام کرد آنها نتیجه نهایی بازی را مشخص خواهند کرد: اقای فرکی مربی عالی است، شخصا ایشان را می شناسم و به دانش‌شان آگاهم، نتایج ایشان معرف‌شان است.. هرجا که کار کردند نتایج درخشانی کسب کرده و تیم خوبی خواهد داشت از نظر تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی و به نیاز تیمش اگاهی دارد اما مساله مهم این است که در نهایت این بازیکنان هستند که تصمیم نهایی را می گیرند و در سرنوشت بازی تاثیرگزار هستند.

او در مورد شرایط خط دفاعی تیمش در فصل پیش رو گفت: از خط دفاعی فصل گذشته تنها محمد انصاری در تیم باقی مانده و همانطور که گفتم نیاز به زمان برای هماهنگی بین بازیکنان داریم.

 

برانکو در مورد غایبان این تیم در دیدار فردا نیز گفت: محمد امین آرام طبع را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. با این حال بقیه بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی قرار دارند و مشکلی نخواهیم داشت.

سرمربی کروات پرسپولیس بار دیگر با اشاره به تقابل تیمش با سایپا گفت: حریف قدرتمندی در نخستین مسابقه داریم و اگر نتایج پنج سال اخیر دیدارهای رو در رو با سایپا را نگاه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد. آنها فصل قبل 5 امتیاز از 6 امتیاز ما گرفتند و یکی از دلایل قهرمان نشدنمان بودند. فکر می‌کنم سایپا امسال بهتر از گذشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------