آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

ویسی: با مدیربرنامه حاج‌صفی تماس داشتم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تعداد زیاد افراد حاضر در کادر فنی این تیم گفت: این نفرات بر حسب نیاز جذب کادر فنی شده‌اند.

به گزارش فارس، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با پدیده از هفته اول لیگ برتر گفت: سپاهان جوان شده و باید به این تیم فرصت داد. از هواداران می‌خواهم تا به سپاهان جوان شده فرصت دهند و این تیم را حمایت کنند.
 
وی در مورد بازیکنانی که از جمع این تیم جدا شدند، گفت: بازیکنانی که رفتند یا قراردادشان به پایان رسیده بود و یا مبلغ قراردادشان زیاد بود و ما باید تیمی می‌بستیم که نصف بودجه پارسال باشد.
 
ویسی گفت: در هر صورت روزهای خوبی برای سپاهان و مردم اصفهان در راه است و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم سپاهان را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم.
 
سرمربی سپاهان در مورد تعداد زیاد افراد حاضر در کادر فنی این تیم گفت: این نفرات بر حسب نیاز جذب کادر فنی شده‌اند و فقط همین اندازه بگویم که تمام مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی به اندازه نصف قرارداد سرمربیان خارجی قبلی سپاهان هم نیست.

 ویسی در مورد حاج‌صفی تاکید کرد: دیروز 2-3 بار با او صحبت کردم و امروز نیز چندین بار با مدیر برنامه‌هایش تماس گرفتم که پاسخی نداد. حالا به او پیامک زده‌ام تا با من تماس بگیرد. منتظریم احسان بیاید و با تمام وجود از او استقبال خواهیم کرد. در مجموع صحبت‌هایم با احسان مثبت بود.

وی در مورد اینکه چرا مدیر رسانه‌ای خوزستانی برای خود انتخاب کرده است، گفت: ایشان دوست ماست و با او راحت‌ترم. مدیر رسانه‌ای با سرمربی زندگی می‌کند و چون با پیری راحت‌ترم او را انتخاب کردم البته با تمام احترامی که برای اصحاب رسانه اصفهان قائل هستم این انتخاب را انجام دادم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------