آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ارسال ۲نامه جنجالی به فدراسیون فوتبال / نفت مقابل استقلال به میدان می‌رود؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

در حالیکه کمتر از دو ساعت به شروع مسابقه استقلال و نفت باقی مانده دو نامه جنجالی به فدراسیون فوتبال در مورد باشگاه نفت ارسال شده است.

به گزارش فارس، ساعاتی پیش 2 نامه  به فدراسیون فوتبال رسید،هر دو نامه خطاب به ریاست فدراسیون فوتبال زده شده است. نامه اول این بود که باشگاه نفت حق حضور در میدان را ندارد زیرا خریدار امتیاز باشگاه نفت به تعهدات مالی خود عمل نکرده و نباید در دیدار امشب مقابل استقلال به میدان برود.

مهدی تاج این نامه را به سازمان لیگ ارسال کرد و در سازمان لیگ جلسه‌ای اضطراری برای این نامه تشکیل شد و مسئولان سازمان لیگ در نهایت اعلام کردند که اگر تیم نفت در میدان حاضر نشود بازی 3 بر صفر به سود استقلال تمام می‌شود و مطابق قوانین با باشگاه نفت برخورد خواهد شد.

از سویی دیگر نامه‌ای دقایقی بعد از آن نامه اول به فدراسیون فوتبال ارسال شد که گفته شد نفت در میدان حاضر می شود و علی دایی هم سرمربی قانونی و رسمی تیم است که در نشست خبری هم شرکت کرده است.

به نظر می‌رسد چالش بزرگی بین دو گروه از مدیران در باشگاه نفت در جریان است و برخی خواهان واگذاری امتیاز باشگاه نفت به ملوان هستند و برخی دیگر می‌خواهند نفت همچنان در تهران باقی بماند.

به گزارش فارس، طبق قوانین اگر تیمی در دو بازی متوالی در میدان حاضر نشود طبق قانون لغو امتیاز می‌شود. بنابراین اگر نفت امشب به میدان نرود ممکن است در آستانه لغو امتیاز قرار بگیرد.

طبق برنامه قرار است که تیم نفت ساعت 20 و 45 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------