آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

واکنش جانباز پرسپولیسی به توهین حاج محمدی به وی



جانباز پرسپولیسی اعلام کرد که به دستور مستقیم آقای بهروان وی را به کنار چمن ورزشگاه آزادی راه ندادند و مجبور شده از جایگاه ویژه بازی را تماشا کند.

به گزارش جام نیوز، شب گذشته خبر رسید که محمدامین حاج محمدی هنگام ورودش به زمین بازی به موسی سلامت که در حال تشویق علی دایی بوده، حرف هایی زده که توهین به وی محسوب شده است.
 
مدافع استقلال به این جانباز گفته: «چرا به استادیوم آمده ای؟ مگر بازی پرسپولیس است که به استادیوم آمدی؟» که این موضوع بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

موسی سلامت در این خصوص در صفحه اجتماعی خود مطلبی را منتشر کرده که البته کمی به علت نوع ادبیاتی که وی به کار می برد کمی خواندن آن سخت است. وی ابتدا از هوادارانش خواست که به حاج محمدی توهین نکنند و سپس از توهین هواداران رقیب به خودش گلایه کرد.
 
متن نوشته موسی سلامت بدین شرح است:

«دوستان یه خواهش، موضوع حاج محمدی رو اینقدر بزرگ نکنید سوءتفاهم شده. مکتب ما و راه ما راه همین شهدای معزز وطنم.
 
من این جوان استقلالی آقای امین حاج محمدی را اگر چیزی گفته می بخشم. شما دیگه فحش ندهید و توهین نکنید. فوتبال ربطی به ناموس و خانواده ندارد کری خوانی آزاد است. فحش و توهین ممنوع من راضی نیستم.
 
سوال کردی چرا رفتم استایوم؛ اول به دستور مستقیم آقای بهروان من را به چمن راه ندادند از طرف جایگاه ویژه بالا رفتم ..

دوم من به دعوت یکی از مسئولین باشگاه نفت رفتم و از علی دایی که پرسپولیسی هستند حمایت کردم. آقای نکونام هم از طرف باشگاه نفت مثل من دعوت شدند.
 
از شما می پرسم چرا من حافظ امنیت و ناموس شما بودم و هستم. چرا به ناموس من فحش می دهید. فوتبال ارزش فحش ناموسی دارد. من اهل نفرین نیستم و می دونم دنیا دار المکافات. شما جوان هستی ...
 
جواب شما خاموشی است. یک کم بخودتون رحم کنید!!!? گفتی بنشینم در خانه تماشا کنم. خانه من همین کلبه قفسم است. تنها هستم و پس شما تفریح کنید! عزیز ورزشی و غیره. سرگرمی و تفریح. من ناشنوا هستم و پر از درد و هنوز گلوله از جنگ نزدیک قلب من دارم. به همین علت که به من فحش می دهید.

حاشیه چیه دو تیم رقیب ایرانی اگر نباشد فوتبال به درد نمی خوره !!!?
 
خدا شما رو هدایت کند. یاعلی.»

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار 
جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------