شهباززاده: بازی در استقلال افتخار بزرگی بود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شهباززاده

سرانجام بعد از کشمکش های فراوان قراردادش را با باشگاه ترکیه ای بست و تمریناتش را با این تیم برای حضور در سوپرلیگ این کشور اغاز کرد.

به گزارش ورزش سه، سجاد شهباززاده سرانجام پس از نهایی کردن قرارداد خود با آلانیا اسپور با پیراهن این تیم مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت. شهباززاده که با قراردادی ۲ ساله به این تیم تازه وارد به سوپر لیگ ترکیه پیوست از دور دوم اردوی آلانیا اسپور در کمپ دوراز در تمرینات تیم شرکت کرد تا شانس خود را برای تصاحب جایگاهی در ترکیب اصلی امتحان کند.
 
فصل جدید لیگ برتر ترکیه از ۳۱ مرداد آغاز خواهد شد و یاران شهباززاده در اولین گام مهمان بشیکتاش خواهند بود. مهاجم سابق استقلال در مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران ترکیه ای گفت:« باشگاه استقلال بزرگترین تیم ایران اصرار داشت که من در این تیم بمانم و من به این موضوع افتخار می کنم و از آنها هم تشکر می کنم چون این فرصت را به من دادند تا در یکی از پرطرفدارترین و همچنین پرافتخارترین باشگاه های ایران و آسیا دو سال خوب را بگذرام و این برای من افتخار بزرگی بود. همچنین از صبر و شکیبایی آلانیا اسپور در این انتقال هم متشکرم، من خودم آلانیا اسپور را انتخاب کردم و از بودن در اینجا خوشحال هستم، امیدوارم که در این تیم یک فصل خوبی را تجربه کنم».

بنا به ادعای رسانه های ترکیه ای قرارداد شهباززاده با آلانیا اسپور دو ساله بوده و این بازیکن برای هر فصل مبلغی در حدود 760 تا 800 هزار یورو از باشگاه دوم استان بورسا ترکیه دریافت خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------