آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پورحیدری: از استقلال انتظار بیشتری داشتم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرپرست تیم استقلال گفت:حسینی هم دیروز خوب ظاهر شد و ما از او راضی هستیم.

منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص بازی روز گذشته استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی بدون تماشاگر برگزار شد و هواداری در ورزشگاه وجود نداشت که این به نوبه خودش بسیار تاثیرگذار بود.من از استقلال انتظار بیشتری داشتم. فکر می کنم استقلال آن شادابی لازم را نداشت. چون تیم بدنسازی سختی انجام داده بود و بدن ها هنوز به آن شرایط ایده آل نرسیده بود. فکر می کنم کم کم از هفته آینده این اتفاق بیفتد و تیم سرحال تر بازی کند.

وی درخصوص حضور خودش بر روی نیمکت خاطرنشان کرد: بعد از مدت ها روی نیمکت حضور داشتم اما چیزی که خیلی ناراحتم کرد مربوط به هواداران بود. امیدوارم شرایطی فراهم شود که آنها همیشه در همه بازی ها حضور داشته باشند. دیروز روی نیمکت نشستم و به نوعی شروع به کار کردم.

پورحیدری درباره تجلیل از نکونام و اینکه استقلالی ها در این مراسم حضور نداشتند گفت: قرار ما این است که باشگاه استقلال و شخص افشارزاده از نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی تقدیر کند. افشارزاده به نکونام زنگ زد و اگر خود نکونام موافقت کند این امر به زودی محقق خواهد شد.

پورحیدری درباره غیبت رحمتی در بازی دیروز اضافه کرد: رحمتی بازیکن تاثیرگذاری است اما فکر می کنم حسینی هم دیروز خوب ظاهر شد و ما از او راضی هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------