عصبانیت شدید محسن مسلمان / هرکسی گفته مرا دستگیر کرده‌اند، جرات داشته باشد و اسم ببرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,محسن مسلمان

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از حاشیه‌هایی که برای او ایجاد شده است، اعلام کرد که به این حواشی عادت کرده است.

محسن مسلمان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در نخستین بازی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی بهتر بود و توانستیم پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم در سایر بازی‌ها هم به همین شکل ادامه بدهیم و بتوانیم بقیه تیم‌ها را هم شکست بدهیم.


وی با بیان اینکه قصد مصاحبه کردن نداشته است، گفت: من آمده‌ام که فقط یک مطلب را بگویم. گفته‌اند «م.م» را در یک سفره‌خانه گرفته‌اند. هرکسی گفته من به سفره‌خانه رفته‌ام و چنین کاری کرده‌ام، جرأت داشته باشند و اسم بگوید. من عادت کرده‌ام که همیشه قبل از فصل و قبل از بازی‌ها این مسائل را درباره‌ام مطرح کنند. قبل از بازی هم گفته بودند که ذوب‌آهن برای من مشکل ایجاد کرده و نمی‌توانم بازی کنم.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در سایت‌ها هم نوشته بودند که در یک میهمانی «م.م»، «ک.د»، «پ.ص» و... را گرفته‌اند. گفته‌اند که «م.م» من هستم، اما آمدم که بگویم کسانی که این موضوع را مطرح کرده‌اند، وجود داشته باشند و اسم بگویند. هر کسی یا هر سایت و خبرگزاری که آمده و این حرف را زده، بگوید منظورش چه کسی بوده است. چون اینجا فقط بحث من نیست و موضوع به تیم پرسپولیس برمی‌گردد.

 

می‌گویند محسن مسلمان در اینستاگرام فلان کار را می‌کند، اما هرکاری هم می‌کنم به خودم ربط دارد. نتیجه‌اش را هم در زمین می‌بینم و اگر هم چیزی باشد باید به هواداران بگویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------