آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

احسان حاج صفی دوباره سپاهانی شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حاج صفی

هافبک فصل گذشته تیم اف اس وی فرانکفورت به سپاهان بازگشت تا این تیم بار دیگر به یک مدعی قهرمانی تبدیل شود.

به گزارش ورزش‌ سه،  احسان حاج صفی که بعد از سقوط تیم آلمانی به دسته سوم بوندسلیگا از این تیم جدا شد و با تیم های اروپایی خواهانش نیز به توافق نرسید، در نهایت به سپاهان بازگشت. حاج صفی که از تیم های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد همکاری داشت، درنهایت با مسئولان باشگاه اصفهانی که سالها در آن حضور داشته به توافق رسید. او صبح امروز برای انجام مذاکرات نهایی به باشگاه سپاهان رفت و پس از دیدار با مدیران این باشگاه به توافق نهایی دست یافت.

حاج صفی اولویت خود را روی حضور در فوتبال اروپا قرار داده بود اما وقتی پیشنهاد خوبی را به خود ندید و توافقی حاصل نشد، تصمیم گرفت تیمی را انتخاب کند که از کودکی رویاهای خود را درآن جست و جو می‌کرد. حالا مشخص می شود مدیران سپاهان درست می گفتند که حاج صفی قول داده در ایران فقط برای سپاهان بازی کند.

قطعا عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان هم از جذب حاج صفی بسیار خوشحال است. سپاهانی که از زمان جدایی حاج صفی در فصل گذشته دوران افت خود را آغاز کرد و در نهایت در نیمه دوم جدول رده بندی لیگ پانزدهم قرار گرفت، حالا با بازگشت این ستاره ملی پوش امیدوار است تا روزهای طلایی خود را تکرار کند.

چیزی که مشخص است، سپاهان با حاج صفی بسیار قدرتمند خواهد شد. سپاهانی که اکثر نفراتش در فصل جاری را بازیکنان جوان تشکیل می دهند، حالا با جذب حاج صفی بار دیگر به آینده و کسب عنوان قهرمانی امیدوار می شود و قطعا می توان روی تیم ویسی به عنوان یک مدعی حساب باز کرد.

بنا بر اعلام منوچهر نیک فر، رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان، حاج صفی عصر امروز قراردادش را با این تیم امضا می کند و این قرارداد فردا برای ثبت به سازمان لیگ خواهد رفت. از سوی دیگر سپاهانی ها باید برای دریافت ITC حاج صفی نیز اقدام کنند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او از هفته سوم می تواند پیراهن این تیم را برتن کند. حاج صفی احتمالا امروز هم به تمرین طلایی پوشان می رود تا رسما کارش را آغاز کند.

نکته مهم تر درباره حاج‌صفی رقم قرارداد او با سپاهان است. حاج صفی که یکی از موثرترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آید و بازیکن فیکس تیم ملی است، قطعا رقم بالایی از مسئولان سپاهان درخواست کرده است. درباره او گفته می شود به خاطر سپاهان از برخی خواسته هایش کوتاه آمده اما نمی شود او را یکی از گران ترین بازیکنان فوتبال برای لیگ شانزدهم ندانیم. باید منتظر ماند و دید با اعلام رقم قرارداد حاج صفی از سوی سازمان لیگ، آیا او لقب گران ترین بازیکن را از ادینیوی برزیلی پس می گیردیا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------