آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

احتمال گرانی بلیت دربی: زیاد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دربی

قیمت بلیت‌های لیگ برتر نسبت به سال قبل تغییری نداشته است و این احتمال وجود دارد که تا پایان فصل هم تغییری نداشته باشد.

به گزارش خبرورزشی,البته درآمد بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، کاهش پیدا کرده است. بعد از صندلی‌گذاری طبقه دوم آزادی ۲۰هزار نفر از ظرفیت ورزشگاه کاسته شد به همین دلیل درآمد استقلال و پرسپولیس، سازمان لیگ و تیم‌های مهمان از بلیت‌فروشی کاسته می‌شود.

 

دو باشگاه بزرگ تهرانی پس از این اتفاق از سازمان لیگ خواستند تا بلیت‌فروشی فصل جدید را به خود آن‌ها بسپارد اما با این پیشنهاد مخالفت شد. سازمان لیگ تنها پذیرفته بلیت‌فروشی در دربی را به دو تیم بسپارد. بدین ترتیب این دو باشگاه رقم بلیت‌های دربی را تعیین می‌کنند و به دلیل کاهش ظرفیت آزادی احتمال گران‌تر شدن بلیت از سوی استقلال و پرسپولیس زیاد است.

 

انحصار بلیت‌فروشی برای دو باشگاه می‌تواند اتفاقی مثبت باشد تا در آینده حتی برگزاری بازی هم به این دو باشگاه سپرده شود تا در آن صورت اگر هم اتفاقی در ورزشگاه می‌افتد، مسئولیتش بر عهده خود آنها باشد. البته در حال حاضر هم اگر اتفاقی در ورزشگاه رخ دهد با اینکه باشگاه‌ها مسئول برگزاری مسابقه نیستند، پاسخگوی اصلی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------