افشاگری علی سامره از اتفاقات عجیب در آکادمی استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سامره

سرمربی مستعفی تیم امید استقلال بعد از کنار رفتنش از این تیم بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی سامره که در 2 سال اخیر سرمربیگری تیم امیدهای استقلال را برعهده داشت و توانست نتایج خوبی را برای آبی پوشان در این رده سنی رقم بزند، در نهایت مجبور به کناره گیری از سمت خود شد. سامره در همین راستا متنی را در اختیار کاپ قرار داده است که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

به نام خدا

جا دارد در ابتدا یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه استقلال و منصوریان داشته باشم چون این عزیزان برای من زحمات زیادی کشیدند و یک توضیح به شما ملت فوتبال دوست عزیز بدهکارم چون بعضی از دوستان کم لطفی کردن و ذهنیت ها رو نسبت به کادر فوتبالی من خراب کردند.

با آمدن آقای روشن که از اساتید و بزرگان این باشگاه می باشند، باور کنید هیچ موقع به خودم اجازه نمی دهم که حتی به دشمنم بی احترامی کنم چه برسد به یک پیشکسوت.

من فقط و فقط از قداست یک مربی و قداست زمین فوتبال دفاع کردم.

1) آقای روشن از من و تمامی رده ها یک لیست 18 نفره خواست که 9 نفر باقیمانده را خودش رد کند که من از ایشان یک دست خط بابت این 9 نفر خواستم که ایشان این نوشته مکتوب را به من نمی دادند و من هم مجبور شدم که قبول نکنم

2) ایشان با لباس شخصی وسط زمین می آمدند و با بازیکن جوان بحث می کردند و به ساق و پاس دادن بازیکنان گیر می دادند

3) بدون اینکه با تیم امید هماهنگ کنند یک بازی دوستانه گذاشتند. بدون اینکه به ما بگویند و چون فینال جام اروپا بود و بچه های ما تا 3 صبح بیدار بودند، ما تمرین را به سونا و استخر تغییر دادیم.

من فقط و فقط از قداست یک مربی و زمین فوتبال دفاع کردم و قصد بی احترامی به آقای روشن را نداشتم و این پیام رو به ایشان دادم. البته بعد از اینکه ما را اخراج کرده بودند این پیام را دادم:

«سلام حسن آقا احترامتون واجب ولی کسی در مورد بازی دوستانه با ما هماهنگ نکرده بود و ربطی به کمک من نداره تمرین رو من تغییر دادم. بهتره هر کسی بپردازه به کاری که بهش محول شده کم مونده شما سوت بگیرید دستتون و تمام رده ها رو تمرین بدید. اینجا حداقل در مورد تیم امید در مورد لیست بازیکنان و تمرین و مسابقه کسی غیر از من تصمیم نمیگیره.»

مورد بعدی که ایشان اشاره کرده بود، این مساله بود که من به آقای روشن گفته بودم شما را عوض می کنم. من اگر این همه قدرت داشتم که شما را عوض کنم، بجای اینکار سرمربی استقلال می شدم. برای پوشش هزینه های باشگاه یک بحث مطرح شد که 3بازیکن بعنوان اسپانسر برای هر رده بگیریم که بعلت اینکه متقاضی زیاد بود من برای رده امید 2نفر را که از لحاظ فنی هم خوب بودن انتخاب کردم و به آقای روشن معرفی کردم و گفتم این بازیکنان می توانند اسپانسر باشند و اتفاقا از لحاظ فنی هم می توانند به ما کمک کنند. آقای روشن قرار شد شماره حساب خودشان رو بدهند که بعد از این که ما این دوستان را معرفی کردیم همه جا اعلام کردند که کادر امید دارد از والدین پول می گیرد.

یکی نبود به این دوستان بگوید آن مربی که بازیکن می آورد پول را در جییش می کند، بعد می شود بازیکن پولی و دزدی ولی بازیکنی که از لحاظ فنی خوب هست و می تواند به باشگاه هم کمک کند، معنی اش این است که کمک مالی به باشگاه. وقتی کمک به باشگاه می شود خود به خود در جیب شخص نمی رود و نمی شود گفت دزدی ولی چون دوست داشتند ذهنیت مدیریت و مردم را نسبت به تیم امید خراب کنند، از این الفاظ استفاده کردند که در دادگاه باید به ما نه به قضات جواب بدهند. بعد از تمام این اتفاقات آقای افشازاده اول آقای روشن را کنار گذاشتند و بعد بدلیل حواشی که آقای روشن به وجود آوردند تصمیم گرفتند برای اینکه کلا حواشی را از بین ببرند کادر امید را هم تعلیق کنند. من به تصمیم ایشان احترام می گذارم و برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی موفقیت میکنم.

مورد بعدی تهمتی است که آقای روشن به دستیاران من در تیم امید زده که چون شکایتی از ایشان شده از آقای روشن به زودی به ما نه باید به دادگاه جواب بدهند.

در آخر هم اگر در این 2ماه گذشته ناخواسته به کسی بی احترامی کردم عذرخواهی می کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------