تیموریان گران‌ترین بازیکن لیگ شانزدهم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,تیموریان

سازمان لیگ برتر با ثبت قرارداد کاپیتان تیم ملی و باشگاه ماشین سازی این بازیکن را گران ترین بازیکن لیگ شانزدهم معرفی کرد.

به گزارش ورزش سه، آندرانیک تیموریان به عنوان یکی از پرصرو صداترین خریدهای تیم تازه صعود کرده ماشین سازی به لیگ برتر صبح امروز قراردادش را در سازمان لیگ برتر به ثبت رساند تا به عنوان گران ترین بازیکن معرفی شود.

این بازیکن در هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته بود تیمش را در بازی با فولاد خوزستان همراهی کند ولی با صدور کارت بازی اش می تواند امروز در دیدار با گسترش فولاد در دربی حساس تبریز تیمش را همراهی کند.

میزان قرارداد آندرانیک تیموریان یک میلیارد و 500 میلیون تومان و به مدت یک سال اعلام شده  تا به این ترتیب بالاتر از ادینیو و حدادی فر گران ترین بازیکن لیگ ایران لقب بگیرد. البته این برای اولین بار نیست که آندو سنگین ترین قرارداد مالی لیگ برتر را امضا می کند و او در استقلال هم همواره بالاترین قرارداد مالی را می بست.ضمن این که احسان حاج صفی دیگر خرید پر سرو صدای لیگ برتر توسط سپاهان هنوز قراردادش را ثبت نکرده تا مشخص شود مبلغ این بازیکن چه میزان است.

با صادر شدن کارت بازی تیموریان حالا طرفداران این بازیکن و ماشین سازی در انتظار شکسته شدن طلسم بازی کردن این بازیکن سرشناس و کلیدی هستند، طلسمی که از اواسط نیم فصل دوم پارسال شروع شد و با گذشت چند ماه هنوز شکسته نشده است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------