استقلال راه پرسپولیس را می‌رود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

تیم فوتبال استقلال وضعیتی شبیه به فصل گذشته پرسپولیس دارد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در دو بازی اول فصل گذشته با یک مساوی و یک باخت دقیقا شرایطی را تجربه کرد که این فصل برای استقلال پیش آمده است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ حتی در 6 هفته اول لیگ‌برتر تنها 4 امتیاز به دست آورد تا خیلی‌ها در آن زمان فکر کنند که سرمربی کروات این تیم ا خراج می‌شود اما با حمایت باشگاه نتایج خوب قرمزها کم‌کم شروع شد تا جایی که این تیم در پایان فصل برحسب تفاضل گل قهرمانی را به استقلال‌خوزستان واگذار کرد.

حالا استقلال به وضعیتی شبیه به پرسپولیس فصل گذشته دچار شده است و باید دید آیا علیرضا منصوریان می‌تواند همان راهی را برود که برانکو فصل گذشته رفته بود؟ علیرضا منصوریان امسال تیمش را با تغییرات زیادی روبه‌رو کرده است و نیاز است که کمی به او زمان داده شود.

به جز نتایج استقلال منصوریان و پرسپولیس فصل گذشته برانکو یک وجه مشترک دیگر هم دارند و آن هم این است که هر دو مورد حمایت هوادارانشان هستند. علیرضا منصوریان از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرد در هر تیم این تیم حدود 3 هزار تماشاگر حضور داشتند و حالا او بسیار امیدوار است که با حمایت همین تماشاگران بتواند وضعیت تیمش را درست کند و ا ین تیم را در هفته‌های آینده به کورس قهرمانی برگرداند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------