پاسخ کوبنده نکونام به آن استقلالی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نکونام

جواد نکونام با گروهی از دوستانش برای خودش بازی خداحافظی می گیرد چون از باشگاه خودش کسی انگار برایش مهم نبوده که کاپیتان کفش هایش را آویخته.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام از یکسری از دوستان سابقش برای کاپیتان تیم ملی ، بازی خداحافظی برگزار می کنند. مسابقه ای که نه میزبانش باشگاهی لیگ برتری است و نه تیم ملی.

 

نکو و دوستانش ، خودشان ستاره های سابق لالیگا را به تهران دعوت کرده اند . تیمی از ستاره های سابق فوتبال دنیا که کم اسم و رسم تر از ستاره های تیم فصل قبلی که از رئال به تهران آمد هم نیستند. نکو اما خیلی دوست داشت در استقلال برایش بزرگ داشتی بگیرند اما همان طور که انتظار می رفت ، جوی در استقلال بود که سال قبل نگذاشت او به تیم برگردد. نکونام که در ابتدای فصل قبل در شرایطی که وجود داشت ، به خواست فرهاد مجیدی و چند بزرگ دیگر تیم ، به مدیران استقلال توصیه کرد به خواست این افراد از مظلومی استقبال کنند، بعد از روی کار آمدن مظلومی ، برخورد خوبی از این گروه ندید.

 

به نظر می رسید اختلافاتی که در تیم ملی و چند سال قبل شروع شده بود ، همچنان ادامه داشت و در نهایت به جایی رسید که نکو دور از استقلال از فوتبال وداع کند. این مرزبندی های درون استقلالی سبب شد تا حتی منصوریان که رفیق صمیمی نکو بود یا افشارزاده هم نتوانند خیلی به مسئله ورود کنند و برای جواد مراسمی درخور بگیرند. در این شرایط از جواد توسط نفتی ها در بازی استقلال و نفت تجلیل شد.


حالا هم او که بیشترین بازی ملی در ایران را دارد و البته چهره ای بین المللی در فوتبال دنیاست ، خیلی از بهترین تاریخ سازان فوتبال را برای بازی خداحافظی اش به تهران می کشاند تا کسی که حنیف عمران زاده گفته بود عامل جدایی جواد از استقلال شده ، تفاوت یک چهره بین المللی بودن با بازیکن لیگ برتری بودن را بهتر و بیشتر از همیشه تجربه کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------