آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

جنگ سامانه های پیامکی و ضرری که استقلال و پرسپولیس خواهند کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سرخابی ها

درحالی که استقلال و پرسپولیس بازیکنانشان را از ترس مصور شدن تبلیغ آگهی‌های سازمان لیگ ممنوع کرده اند، جنگی آغاز شده که می تواند هر دو مجموعه را غرق کند هم سرخابی ها و هم سازمان لیگ را.

به گزارش مهر، درست پس از دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در اعتراض به خبرنگارانی که درخواست مصاحبه با بازیکنان داشتند اعلام کرد: این یک اقدام هماهنگ تجاری با باشگاه پرسپولیس است چرا که دوربین های تلویزیونی را نمی توان از خبرنگارهای نوشتاری تفکیک کرد و به این ترتیب هر دو باشگاه بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده اند.

داستان بالا داستان جنگ قدرت است و جنگ درآمد که حالا به استقلال و پرسپولیس از یک سو و سازمان لیگ از سوی دیگر رسیده است و مطمئن باشید به زودی به بلیط فروشی و تبلیغات محیطی هم کشیده می شود و در نهایت هر چقدر هم که طول بکشد این استقلال و پرسپولیس و تراکتور سازی و ... هستند که خودشان بخش تبلیغات خود را راه اندازی خواهند کرد و در استادیومی که خودشان هزینه اجاره آن را پرداخت می کنند  خودشان تبلیغ خواهند چید.

با این وجود امروز آن روز نیست و تا آن روز هنوز فاصله وجود دارد و در واقع باید گفت فعلا تنها موضوع مورد جنگ تبلیغات روی سینه است و تبلیغات روی میکسدزون به گونه ای که هم سازمان لیگ در حال فروش خبر از سامانه های پیامکی برای استقلال و پرسپولیس و تراکتور است و هم خود باشگاه ها چنین می کنند آن هم با دو سرشماره مختلف!

اختلاف ها به زودی سر باز می کند چرا که تبلیغات سرشماره جدید از دیدار استقلال و استقلال خوزستان شروع شد و این یعنی درگیری شدیدتر از ممنوع المصاحبه کردن جلوی میکسدزون های ورزشگاه ها به زودی.

هم سازمان لیگ در این مسیر خودش را محق می داند و باشگاه ها را زیر مجموعه خودش می داند و هم باشگاه ها خودشان را مستقل از سازمان لیگ می دانند و به این ترتیب جنگ به زودی مغلوبه خواهد شد چرا که هیچ کدام راضی به کنار کشیدن از دنیای مملو از تبلیغات  و سود حاصل از سرشماره های پیامکی نیستند و احتمالا کار به شکایت هم خواهد کشید.

البته در دنیای خصوصی فوتبال و با قوانین فیفا و ای اف سی حق به صورت کامل با باشگاه هاست و آنها برای فروش اجناس، البسه، خبرهای خود لزومی ندارد که با کسی شریک بشوند و هیچ ارگانی اعم از دولتی و غیر دولتی نمی تواند سهمی در درآمدهای باشگاه ها داشته باشد و البته که در ایران  معلوم نیست قانون چگونه می شود در حالی که باشگاه های فوق الذکر هر سه مجامعی دولتی دارند و شخصی نیستند. (در این رابطه اگر جنگ به فیفا بکشد با قوانین دنیای خصوصی حق با باشگاه هاست).

با این حال در میان این جنگ زیر پوستی  ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان از ترس نمایش سرشماره و تبلیغات  مخصوص سازمان لیگ می تواند در نهایت همه سر شماره‌ها و درآمد زایی‌ها را هوا کند چرا که باشگاه‌ها نه با سازمان لیگ که با همه رسانه های ایران  اعلان جنگ می کنند و این می تواند تبلیغات روی پیراهن خود باشگاه ها را هم ناخودآگاه با ممنوع المصاحبه کردن کم رنگ کند و در نهایت هر دو مجموعه سرشاخ شده را با مشکل مواجه کند.

شاید بهتر باشد سازمان لیگ به ریاست تاج با مدیران استقلال، پرسپولیس و تراکتور، جلسه مربعی داشته باشند و این معضل را حل کنند چون با ادامه این روند هر چهار مجموعه متضرر خواهند شد و البته تازه در ابتدای راه هستیم و سازمان لیگ هم با تبلیغات محیطی تبلیغات خودش را به تصویر می کشد و منتظر آزاد شدن مصاحبه ها در میکسد زون نخواهد ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------