خیابانی در واکنش به کنایه‌های فردوسی‌پور؛ ارتباطی با جیووا ندارم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,خیابانی

برنامه شب گذشته 90 به بحث لباس‌های بی کیفیت تیم ملی پرداخت و فردوسی پور عنوان کرد که در این بین ظاهرا افرادی مبالغی را ردو بدل می‌کنند.

به گزارش تابناک ،این کنایه‌ها البته با وجودی که بدون بردن نامی از سوی فردوسی پور مطرح شد اما کاملا مشخص بود که جواد خیابانی از مدت‌ها قبل با این شرکت همکاری می‌کند.


به دنبال پخش این گزارش جمعی از مخاطبان برنامه در فضای مجازی به جواد خیابانی، مجری و گزارشگر شناخته شده سیما توهین کردند و او را از مسببان این اتفاقات دانستند.
حالا وی با ابراز تاسف از فضای ایجاد شده بار دیگر اعلام کرد که ارتباطی با شرکت جیووا ندارد.


خیابانی  می‌گوید که ماه‌هاست که استعفا داده و حرمت کشور و تیم ملی ایران و مردم آن بسیار با ارزش‌تر از این لباس و تفکر ایتالیایی‌هاست. خیابانی به ما می‌گوید نتوانسته عدم توانایی آنها برای تامین لباسی در حد و شایستگی نام ایران را تحمل کند و عملا ماه‌هاست که استعفا داده و اصلا ارتباطی با شرکت ندارد.


به گفته جواد خیابانی مدیر ایرانی شرکت بارها از ایتالیایی‌ها خواسته که کیفیت اجناس را تضمین کنند اما تفکر مدیران خارجی با انتظارات به حق مردم ایران جور نبوده و: «ایشان از هر نظر مایل به تامین بهترین کیفیت‌ها بود و هست اما خب بعضی وقت‌ها نمی‌شود.»


خیابانی می‌گوید ضمن ادای احترام برای این شرکت و البته فقط همکاران داخلی آن که همه تلاششان اعتلای نام ایران است، به دلیل مسائلی که وجود داشت چند ماه است از جیووا جدا شده و اطلاعی از آنچه اخیرا پیش آمده ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------