انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال / معینی جانشین افشارزاده!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست پیش‌روی خود جانشین بهرام افشارزاده را انتخاب خواهد کرد اما بازهم این باشگاه با سرپرست اداره می‌شود تا مدیرعامل قطعی آبی‌پوشان انتخاب شود.

به گزارش مهر، پس از آنکه بهرام افشارزاده با نظر اعضای هیات مدیره و البته تایید وزارت ورزش از سرپرستی باشگاه استقلال کنار گذاشته شد، قرار است هیات مدیره این باشگاه روز چهارشنبه تشکیل جلسه دهد تا جانشین وی را انتخاب کند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که در این نشست برای باشگاه استقلال سرپرست انتخاب خواهد شد و تا زمانی که مدیرعامل قطعی انتخاب شود، امور باشگاه آبی تهران زیر نظر سرپرست اداره می شود.

درحالی که اعضای هیات مدیره آبی پوشان چهار نفر است براساس آخرین تصمیم قرار است از بین این چهار نفر یکی به عنوان سرپرست جانشین افشارزاده شود. در این میان زمانی به خاطر مشغله بالایی که دارد عملا فرصت اداره باشگاه را نخواهد داشت. منصور پورحیدری نیز که سرپرست تیم فوتبال استقلال است و عملا نمی تواند مسئولیت باشگاه را هم داشته باشد.

جهانیان نیز که در مصاحبه قبلی اش عنوان کرده بود دنبال این مسئولیت نیست و اخباری که در موردش مطرح می شود درست نیست. به این ترتیب معینی تنها گزینه ای خواهد بود که برای سرپرستی انتخاب می شود تا جانشین افشارزاده شود

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------