عزم منصوریان برای اولین پیروزی با استقلال / ذوب آهن از حواشی فرار می‌کند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ برتر

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری سه دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود و مهم‌ترین مصاف آن دیدار دو تیم استقلال و صنعت نفت است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، هفته‌ سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود.

سیاه‌جامگان – سایپا
شاگردان فرهاد کاظمی در حالی میزبان سایپا هستند که فصل را خوب آغاز کرده‌اند. آنها در گام نخست برابر سپاهان پیروز شدند و در بازی دوم برابر پدیده به تساوی رضایت دادند.

تیم سیاه‌جامگان امیدوار است تا بتواند با گرفتن امتیاز از سایپا در مشهد به روند خوب خود ادامه دهد. تیم سایپا با هدایت حسین فرکی، اولین بازی خود را به تیم فوتبال پرسپولیس واگذار کرد و در دومین گام  برابر تیم ذوب آهن به یک امتیاز دست یافت.

به همین دلیل شاگردان حسین فرکی امیدوار هستند تا اولین پیروزی خود را در لیگ برابر تیم سیاه‌جامگان جشن بگیرند.

فولاد – ذوب آهن
تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست در هفته‌ نخست برابر ماشین سازی و کسب یک تساوی برابر پرسپولیس  میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است؛ ذوب آهنی  که اخیرا شایعاتی مبنی بر اختلاف سرمربی این تیم با مدیرعامل آن مطرح است. بدون شک پیروزی ذوب آهن می‌تواند حجم زیادی از شایعات و حواشی این تیم را کاهش دهد.

یکی از بزرگترین  مشکلات ذوب آهن در این دیدار گرمای هوا است و باید دید یحیی گل محمدی که خودش سابقه کار در اهواز را دارد آیا می‌تواند تیمش را به موفقیت در این بازی برساند یا نه.    از سوی دیگر تیم فولاد هم  به  دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ است و مطمئنا شاگردان سعداوی امتیاز بازی در خانه را به راحتی از دست نخواهند داد.

استقلال – صنعت نفت آبادان
تیم ‌فوتبال استقلال که اخیرا با جدایی مدیرعامل خود روبرو شده است در حالی باید خود را برای مصاف با صنعت نفت آماده کند که در دو هفته‌ پیش هم نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند و در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

هر چند که مشخص نیست استقلال برای مصاف با صنعت نفت مدیرعامل دارد یا نه، ولی منصوریان تمرکز خود را قطعا روی عملکرد شاگردانش قرار خواهد داد تا از شرایط فعلی خارج شوند.

کنعانی زادگان و محسن کریمی، دو بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت قطعا به این بازی نمی‌رسند و به همین دلیل شاهد تغییراتی در خط دفاعی استقلال خواهیم بود؛   خط دفاعی که انتقادات زیادی را  با خود به همراه داشته است.

در سوی مقابل این میدان صنعت نفت آبادان قرار دارد که در دو بازی قبلی‌اش دو تساوی به دست آورده است. شاگردان نادر دست نشان علاقمند هستند تا اولین پیروزی خود را برابر استقلال به دست بیاورند و مطمئنا برای این کار انگیزه زیادی دارند.

دیدار نفت و صنعت نفت آبادان احتمالا حواشی و جذابیت‌های خاص خودش را هم دارد، چرا که این اولین دیدار استقلال با هدایت منصوریان برابر تماشاگران استقلال است.

تابلو برنامه سه دیدار روز جمعه:
سیاه‌جامگان – سایپا، ساعت ۱۹

استقلال – صنعت نفت آبادان، ساعت ۲۰:۳۰

فولاد – ذوب آهن، ساعت ۲۰:۳۰

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------