راه خروج استقلال از شرایط دو هفته اول لیگ / صنعت نفت امید آبی‌ها



اخبارورزشی,خبرهای ورشی,استقلال

آبی‌پوشان با پیروزی مقابل صنعت نفت می‌توانند آرامش را به اردوی خود بازگردانده و باعث حضور تماشاگران در دیدارهای آینده تیمشان شوند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه و در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت تازه به لیگ برتر آمده است و منصوریان و شاگردانش دنبال این هستند تا بتوانند در این دیدار خانگی جبران عدم نتیجه‌گیری در مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان را کنند و با برد مقابل صنعت نفت، از شرایط بحرانی که ناخودآگاه وارد آن شدند، خارج شوند.

استقلال که در هفته‌های اول و دوم از ۶ امتیاز تنها ۱ امتیاز را به دست آورد، مورد انتقاد برخی کارشناسان قرار گرفت و همه متفق‌القول بودند که این تیم در خط دفاعی دچار نوسانات زیادی شده و هنوز دفاع آبی‌پوشان به هماهنگی لازم نرسیده و اگر منصوریان می‌خواهد تیمش در دیدارهای آینده موفق باشد، باید تمرینات اختصاصی را برای خط دفاعی‌اش در دستور کار قرار داده تا در مقابل مهاجمان دیگر تیم‌ها سر تعظیم فرود نیاورد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی با نفت تهران اشتباه فاحشی داشت و همان یک اشتباه باعث شد تا استقلال سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کند و نتواند در اولین دیدار به پیروزی دست پیدا کند.

خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم دچار اشتباهات فاحشی شده‌اند و از ووریا غفوری بعید بود که با این همه تجربه که در تیم ملی به دست آورده، در مقابل بیت سعید جوان این چنین تسلیم شده و نتواند مقابل این پدیده فوتبال ایران عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

استقلال در نیمه دوم هم مقابل همنام اهوازی خود باز بر اثر اشتباهات خط دفاع، پذیرای گل دوم شد و با توجه به اینکه گل دیرهنگامی دریافت کرد، دیگر قادر به زدن گل تساوی نشد و سه امتیاز حساس را از دست داده تا منصوریان شاهد سیل انتقادات اهالی فوتبال علیه خودش باشد.

سرمربی آبی‌پوشان باید با سعه‌صدر، انتقادات مثبت را به جان خریده و از آنها استفاده لازم را ببرد و باید تا شروع دیدار مقابل صنعت نفت، نقاط ضعف خط دفاعی خود را برطرف کرده تا بتواند با پیروزی مقابل نفت آبادان آرامش را به اردوی تیمش بازگرداند.

منصوریان اگر می‌خواهد تیمش از وضعیت فعلی خارج شود و حمایت هواداران را داشته باشد، باید روز جمعه نفت آبادان را از پیش‌رو بردارد تا بتواند با امید بیشتری لیگ را ادامه داده و هم باعث شود تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده تا از تیم محبوبشان حمایت کنند.

منصوریان باید بداند روزهای سختی در پیش دارد و تمام حرکات او زیر ذره‌بین است و با توجه به نفرات گرانقیمتی که جذب کرده، انتظارات از او بالا رفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------