آفت جدید "پرسپولیس" / کمی فداکار باشید لطفا!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

با وجود توقف در برابر فولاد، پرسپوليس در هفته دوم ليگ شانزدهم فوتبال بدي بازي نكرد و چيزي نزديك به 10موقعيت عالي گلزني داشت.

به گزارش بانک ورزش،  با اين وجود نكته نگران‌كننده در مورد قرمزها مربوط به مساله ديگري است؛ اينكه انگار امسال به اندازه پارسال روحيه كار تيمي در پرسپوليس وجود ندارد. فصل گذشته سرخ‌ها تعهد زيادي به هدف تيمي داشتند و در خيلي از موارد حتي در موقعيت‌هاي عالي فردي هم توپ را به ديگر بازيكنان پاس مي‌دادند، اما حداقل در بازي با فولاد چنين مساله‌اي به هيچ وجه ديده نشد.
 
در اين مسابقه بازيكني مثل محسن مسلمان بارها از فواصل و زواياي مختلف اقدام به شوتزني كرد، در حالي كه بهتر بود با پاس دادن به ساير بازيكنان آنها را در موقعيت‌هاي مناسب‌تر قرار مي‌داد. اين مساله در چند مورد در بازي فرشاد احمدزاده و اميد عاليشاه هم ديده شد و وقتي به اوج رسيد كه مهدي طارمي به ميدان آمد. آقاي گل ليگ گذشته براي به ثمر رساندن نخستين گلش در فصل جيد تحت فشار است. او مي‌خواهد گل بزند تا از خجالت تشويق گسترده هواداران در بيايد، اما ين عطش شديد به بهاي لطمه خوردن مجموعه تيم تمام مي‌شود. طارمي تنها دقايقي بعد از ورودش به زمين صاحب يك توپ خوب شد كه به راحتي مي‌توانست آن را در سمت راست به فرشاد احمدزاده بسپارد و پايه‌گذار يك گل حياتي براي قرمزها باشد، اما شخصا تصميم به شوتزني از پشت محوطه جريمه گرفت و البته ضربه‌اش را با فاصله زياد از بالاي دروازه به بيرون فرستاد.

در مورد خودخواهي‌هاي مسلمان در اين بازي، حتي شايعه شده كه او چون طرح يك شادي گل جديد را ابداع كرده، تصميم داشته هر طور شده خودش دروازه حريف را بگشايد و شخصا از اين خوشحالي جديد رونمايي كند! به هر حال پاسكاري بازيكنان پرسپوليس مثل فصل گذشته خوب و چشم‌نواز است، اما آنها در اين دو بازي ابتدايي، در بسياري از موارد پاس آخر را به هم نداده‌اند كه ادامه اين روند مي‌تواند دردسرساز باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------