اوضاع آشفته استقلال با تصمیم وزارت ورزش / حسنی‌خو سرپرست یامدیرعامل



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی روز چهارشنبه در نشست با وزیر ورزش مدیرعامل این باشگاه را معرفی کردند که روز جمعه نهاد نزدیک به وزارت ورزش عنوان کرده حسنی خو سرپرست آبی‌هاست!

به گزارش مهر، وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه گذشته میزبان اعضای چهار نفره هیات مدیره استقلال بود تا وضعیت این باشگاه را بررسی و جانشین بهرام افشارزاده را مشخص کند. درحالی که پیش بینی می شد برای جانشین افشارزاده سرپرست موقت گذاشته شود تا با اضافه شدن یک عضو دیگر هیات مدیره پنج نفره شود و مدیرعامل را انتخاب کند، اما در کمال تعجب پس از جلسه حسنی خو به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

درحالی که رسانه ها در همان دقایق ابتدایی پیش بینی می کردند حسنی خو سرپرست است و برای انتشار عنوان مدیرعامل دچار تردید بودند، هم اعضای هیات مدیره بر مدیرعامل بودن حسنی خو تاکید کردند و هم پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خبری تاکید کرد رضا حسنی خو مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

 

با گذشته دو روز از این ماجرا اما امروز جمعه خبرگزاری برنا که زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است و خبر کنار گذاشتن افشارزاده را هم اعلام کرده بود، در خبری مدعی شده که رضا حسنی خو سرپرست باشگاه استقلال است.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

 

به این ترتیب مشخص نیست وزارت ورزش و جوانان چه نقشه ای در سر دارد که اوضاع باشگاه استقلال را با بی ثباتی مواجه کرده و قرار است چه اتفاقاتی در آینده برای این باشگاه و مدیریت ان رخ دهد. انچه اتفاق افتاده بلاتکلیفی مدیریتی این باشگاه است که مشخص نیست حسنی خو سرپرست است یا مدیرعامل؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------