آذری: منظور یحیی را از برخی‌ها نمی‌دانم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: یحیی گل محمدی به خاطر شکایت روابط عمومی باشگاه به دلیل یک مصاحبه به کمیته انضباطی احضار شده است.

به گزارش فارس، سعید آذری  در مورد پیروزی ذوب آهن مقابل فولاد گفت: تیم ما مشکلی ندارد ما دو بر صفر فولاد خوزستان را با ارائه یک بازی عالی و جوانمردانه شکست دادیم. در گرمای 50 درجه اهواز برد خوبی را بدست آوردیم و از کادر فنی هم تشکر می‌کنیم که توانستیم یک برد خارج از خانه بدست آوریم.
 
وی در مورد وضعیت یحیی گل محمدی گفت: ایشان فردا باید به کمیته انضباطی بیایند و توضیحات خود را ارائه کنند و کمیته انضباطی در مورد او تصمیم گیری می‌کند.

آذری در مورد کامنتی که ظاهراً مخاطبش گل محمدی بوده منتشر کرده گفت: کامنت‌های من عمومی است و رویکردش مربوط به شخص خاصی نیست و اینستاگرام  من نیز صفحه عمومی است.
 
وی در مورد علت شکایت از گل محمدی گفت: روابط عمومی باشگاه به خاطر یک مصاحبه از گل محمدی شکایت کرده و ایشان باید در کمیته انضباطی حاضر شوند و توضیحات خود را ارائه کنند آیین نامه انضباطی ما به تصویب و تائید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم رسیده است.

وی در مورد اینکه احتمال دارد با گل محمدی توافق کنند یا نه گفت: بحث توافق مربوط به ابتدای فصل است دو بند از مفاد قرارداد خدشه دار شده و به گل محمدی باید در مورد این مسائل در کمیته انضباطی توضیحات خود را ارائه کند.
 
مدیرعامل ذوب آهن در مورد سایر اعضای کادر فنی گفت: سایر اعضای کادر فنی مشکلی ندارند آنها روز گذشته هم همراه تیم به اهواز رفتند و فقط یک شکایت از گل محمدی به کمیته انضباطی شده است.
 
وی در مورد کامنتی که گل محمدی در اینستاگرام منتشر کرده و گفته برخی تا دیروز به خاطر رفتن در لیگ اشک شوق می‌ریختند گفت: نمی‌دانم منظور او از برخی چه کسانی هستند. اما ما یک ضرب المثل در اصفهان داریم که می‌گوید پنبه دزد دستش را به ریشش می‌کشد و من نظری هم در مورد کامنت گل محمدی ندارم.
 
آذری تاکید کرد: گل محمدی یک مربی اخلاق مدار است و من همواره بر اصول حرفه ای و اخلاقی هم پایبند هستم. منافع باشگاه برایم از همه چیز مهم تر است اما اجازه شیطنت علیه گل محمدی را هم به برخی افراد خاص نمی دهم.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------