حسنی خو هدیه رو وا نکرده، پس فرستاد! / طنز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسنی خو

داداش داری اشتباه کناره گیری می کنیا! این میز، هدیه ای  ارزشمند از جانب وزیر محترم ورزش و جوانان بود. به قول وحشی بافقی چرا "هدیه رو وا نکرده، پس فرستاد؟! "

جناب رضا حسنی خو، برادر عزیز احسان علیخانی و سایر برادران!، مدیرکل  محترم حراست ورزش و جوانان


با درود

احتراما با آرزوی موفقیت روز افزون در مابقی سمت ها به استحضار می رساند: داداش داری اشتباه کناره گیری می کنیا! این میز، هدیه ای  ارزشمند از جانب وزیر محترم ورزش و جوانان بود. به قول وحشی بافقی چرا "هدیه رو وا نکرده، پس فرستاد؟! " یاد بازی ایران مالدیو بخیر. گزارشگر بازی گزارش می کرد: "دقیقه اول بازیه. یک شروع طوفانی. مهدی مهدوی کیا سانتر می کنه، علی دایییییی و تووی دروازه. بازیکنان مالدیو دارند توپ رو می برند بکارند وسط زمین و تووی دروازه!"

چقدر زحمت می کشید. دو دقیقه اومده بودیم خودتون رو ببینیم همش تووی حاشیه بودید. عرض تبریک ویژه دارم خدمت احسان جان علیخانی که اولین مهمان سال آینده برنامه ماه عسل رو پیدا کرد.(من از طرفداران احسان علیخانی بودم و هستم و پوسترش رو دیوار اتاقمه و هر شب قبل از خواب بهش شب بخیر عزیزم می گم. از بچگی هم فقط به جنگجویان کوهستان، اوشین و ماه عسل علاقه داشتم. اینها رو گفتم تا از حضور حداکثری طرفداران عزیز، بزرگوار، دوست داشتنی، ناناز و... ایشون در صفحه شخصی خودم و احیانا احوالپرسی از تک تک اعضای خانواده‌ام جلوگیری کنم. غلط کردم. به بزرگیتون ببخشید و به جوونیم رحم کنید)

اصلا به ما چه ربطی داره که فامیلی دو برادر یکی نیست. مگه وقتی نام بابای پسر شجاع، پدر پسر شجاع بود، کسی ازش پرسید: خب پدر جان قبل از به دنیا آمدن پسر شجاع، شما رو چی صدا می زدند؟! خاله زنک بودن هم حدی داره.

درسته که شاید در کارنامه ایشون عکس با شورت ورزشی وجود نداشته باشه، ولی همین که مسولیت نگه داری کیروش رو بهشون واگذار کردند و تونستند به خوبی کیروش رو نگهدارند، گفتند شاید بتونند استقلال رو هم به همون خوبی در لیگ برتر نگهدارند و از همون مواد نگهدارنده که به کیروش زدند، به استقلال هم بزنند.( من از طرفداران طرفدارای استقلال هستم و شوخی من هیچ چیز از ارزش های استقلال کم نمی کنه. عطف به عرایض موجود در پرانتز برنامه ماه عسل مجددا عرض می کنم که غلط کردم. اصلا پرسپولیسم چند ساله قهرمان نشده!خوب شد؟ به جوونیم رحم کنید)

در انتها باید عرض کنم که متن استعفای آقای حسنی خو رو خوندم و لازم می دونم از بیان جمله زیر به شدت ازشون قدردانی کنم:"امیدوارم تصمیم این حقیر مورد توجه تمام کارگزاران ورزش کشور قرار گیرد و یادآور آن باشد که هیچ مدیری تا اشخاصی مفیدتر و موثرتر از خود را می‌شناسد، عنان مسئولیتی را به دست نگیرد"

متاسفانه بعضی از مدیران ورزشی و غیر ورزشی جوری به میز خودشون می چسبند که مسولین بالادست برای تعویضشون مجبورند میز رو از دفتر باشگاه ببرند منزل این عزیزان و بهشون بقبولونند: مدیر قشنگم! میز مال خودت، ولی تو رو خدا دیگه نیا سرکار!

 

اخبار ورزشی - مهر . صابر قدیمی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------