درد دل‌های منصوریان با هواداران استقلال / قول می‌دهم همان استقلالی می‌شویم که شما می‌خواهید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی استقلال با انتشار دل‌نوشته‌ای صحبت‌هایی را با هواداران استقلال مطرح کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان با انتشار متنی صحبتهایی را با هواداران استقلال مطرح کرد. مشروح صحبتهای سرمربی استقلال در ادامه می آید:

با سلام خدمت هواداران عزیز استقلال بنا نداشتم که در زمان کنونی صحبت کنم اما اتفاقات چند روز گذشته و باخت ناباورانه در دیدار روز جمعه برابر نفت آبادان در حضور پرشور شما هواداران گرامی باعث شد تا در چند سطر با هواداران درد و دل کنم:


1. قبل از هر چیز از صمیم قلبم از شما هواداران و عاشقان استقلال بابت حمایت همه جانبه شما قبل و بعد از بازى صنعت نفت در استادیوم و فضاهاى مجازى بسیار ممنونم و انرژى مثبت شما عزیزان من را براى ادامه راه مقاوم تر خواهد کرد . به گواه اکثر کارشناسان و همانگونه که شاهد بودید در دیدار برابر نفت آبادان نمایش خوبی برابر حریف خود داشتیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما اشتباه بزرگ ما به لحاظ حرفه ایى نبودن در اواخر بازى از یک سو و تصور اینکه بازی به پایان رسیده است از سوی بازیکنان از سوی دیگر باعث شد تا سه امتیاز شیرین بازی را از دست بدهیم. به هواداران قول می دهم به زودی به استقلال مورد نظر آنها تبدیل شویم و این غصه ها را با خلق شادی های زیاد فراموش خواهیم کرد. دیشب یکی از سخت ترین شبهای مربی گری من بود و چون روزى خودم هوادار این تیم محبوب بودم به خوبی احساس هواداران را پس از این شکست می دانم اما ایمان دارم که روزهای خوب استقلال در راه است.


2. ابتدا لازم است که به آقای افشارزاده پس از استعفای ایشان مجددا خسته نباشید بگویم و اعلام کنم که مدیون ایشان هستم. من هم مانند بسیاری دیگر از استقلالی ها حضور آقای حسنی خو در استقلال را یک اتفاق مثبت دیدم زیرا ایشان برای فوتبالی ها فردی شناخته شده هستند که باید بابت این انتخاب به وزیر محترم و دوست داشتنی ورزش تبریک بگویم اما متاسفانه پس از بازی دیشب خبر استعفا ایشان منتشر شد که باعث تاسف و ناراحتی مجموعه استقلال شد.

 

قطعا برنامه های وزیر محترم برای باشگاه استقلال و پرسپولیس مباره با فساد و توسعه و پیشرفت این دو باشگاه است و من به عنوان یک فوتبالی و یک سرباز استقلال بسیار علاقمند بودم که تجربه کار با اقاى حسنی خو را داشته باشم اما ایشان در یک حرکت بزرگوارانه در روزگاری که بسیاری با یک پیشنهاد به سمت مدیریت استقلال شیرجه می زنند و استقلال را بهترین فضا براى مطرح شدن خود میدانندانصراف خود از حضور در استقلال را اعلام کرد و این تصمیم میتواند درسى جدید در حوزه جذاب و شیرین مدیریت ورزشى باشد .

 

در اینجا باید بگویم ضمن احترام به تصمیم اقاى حسنی خو امیدوارم هیات مدیره باشگاه استقلال و آقای وزیر استعفای ایشان را نپذیرند تا درکنار ایشان بتوانیم یک استقلال رویایی داشته باشیم. قطعا به هواداران استقلال این آرامش خاطر را می دهم که وزیر ورزش با انتخاب یک گزینه ایده ال و خوش سابقه و با تجربه مدیریت در سطوح مدیریتی مناسب و سلامت به لحاظ اخلاقى و عارى از هرگونه فضاى ناپاکى سکان هدایت استقلال را در دست خواهد گرفت تا هواداران استقلال بزرگ دغدغه فضاى مدیریتى را نداشته باشند .


به امید روزهای آبی برای هواداران دوست داشتنی و محجوب استقلال .


برادر شما استقلالی‌ها : علیرضا منصوریان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------