قلعه نویی: با برانکو برای کی روش جبهه درست نکردیم / به سه دلیل دوستش دارم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه نویی و برانکو

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با برانکو درباره خیلی از مسائل صحبت کردیم.

امیر قلعه نویی در گفت و گو با کاپ، درباره ملاقات شب گذشته اش با برانکو ایوانکوویچ در تبریز اظهار داشت:دیدار خوبی بود. من از قدیم الایام با برانکو دوست بودم و همواره بین ما ارتباط صمیمانه ای برقرار بود. چون برانکو آدمی است که به فوتبال ما خدمت کرده است. او در این سال ها به دنبال کارکردن در ایران بود نه تهدید کسی. برانکو نمی خواهد در ایران کسی را زمین بزند و به دنبال تحقیر ایران و ایرانی نیست. به همین خاطر وظیفه ام بود که به خاطر زحماتش از او تشکر کنم.

وی در ادامه گفت: علاقه من به برانکو فقط به خاطر زحمات فنی اش نیست. او مربی اخلاق مداری هم است. دیروز می خواستم با وی دیدار کنم اما برای اینکه تمرکزش را بر هم نزنیم و همچنین حرف و حدیثی درست نشود دیدارمان را به بعد از گسترش فولاد موکول کردیم و به اتفاق در کافی شاپ هتل نشستیم و گفت و گو کردیم. با برانکو درباره خیلی از مسائل صحبت کردیم. البته بعد از دقایقی  شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان که ایشان هم برای ورزش مملکت زحمات زیادی کشیده است به جمع ما ملحق شد و راجع به کلیات فوتبال صحبت کردیم.

سرمربی تراکتورسازی پیرامون صحبت های شب گذشته اش با برانکو گفت: برانکو را به سه دلیل دوست دارم اول اینکه به دنبال تحقیر کردن ایرانی ها نیست و نگاه از بالا به پایین ندارد. دوم برای فوتبال ما زحمت کشیده است و سوم اینکه اخلاق را در کنار مسائل فنی لحاظ می کند.

قلعه نویی در پاسخ به آنهایی که معتقدند وی و برانکو جبهه مخالف علیه کی روش ایجاد کرده اند گفت: این گونه نیست. دوستی من و برانکو به زمانی بر می گردد که او مربی تیم ملی بود. حتی بعد از جام جهانی آلمان که ایشان کنار رفت و من به جای ایشان سرمربی تیم ملی شدم در آلمان با هم ملاقات داشتیم و سه روز خوب را در برلین در کنار هم بودیم. ما هیچ جبهه ای علیه کی روش درست نکرده ایم. فقط به دنبال منافع فوتبال این کشور است. چطور وقتی کی روش به لبنان باخت و من اولین نفر بودم که از او حمایت کردم این بحث ها نبود. ما کشوری هستیم که چندین هزار سال تمدن و فرهنگ داریم و به کسی اجازه نمی دهیم که از بالا به پایین به ما کند. حالا بگذریم که کسانی این موضوع را درک نمی کنند و در مسیر تحقیر کردن ایران و ایرانی گام بر می دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------