آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

افتخاری: ستاره چهارم استقلال در راه است!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

سرپرست جدید باشگاه استقلال ادعا می کند 25 سال سابقه حضور در فوتبال را دارد.

 به گزارش ورزش سه،رضا افتخاری در اولین صحبت خود بعد از انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:
 
25 سال تجربه حضور در فوتبال را دارم
من 25 سال سابقه حضور در هیئت مدیره استقلال را دارم و آمده ام تا تجربیاتم را در اختیار این باشگاه قرار بدهم.استقلال باشگاه بزرگی است و افتخارات زیادی دارد و من آمده ام به این باشگاه کمک کنم. امروز هم به پیشکسوتان باشگاه گفتم که شما سرمایه های اصلی هستید. انشالله با حمایت هواداران می خواهیم ستاره چهارم را برای استقلال به ارمغان بیاوریم.
 
خیلی ها می خواهند به استقلال کمک کنند
با کمک شما این باشگاه را احیا می کنیم. بعد از ظهر جلسه ای با کادرفنی خواهیم داشت. آینده خوبی در انتظار استقلال است. استقلال پشتوانه خوبی دارد، تماشاگران زیاد و خوبی دارد که در ایران و خارج ایران حامی تیم هستند. از دیشب تلفن های زیادی از خارج از کشور داشتم که حمایت کنند. از همه کسانی که پیام فرستادند تشکر می کنم. سعی می کنیم با عملکردمان رضایت همه هواداران را جلب کنیم. هواداران استقلال باید صبرشان زیادی شود و انتظار معجزه نداشته باشند. این مساله احتیاج به زمان دارد تا کارها را پیش ببریم.
 
پیشکسوتان از آمدن خوشحال هستند
من خوشبختانه مدیراجرایی و فوتبالی بودم. باید زیر ساخت های باشگاه را درست کنیم و زمینه را برای فعالیت پیشکسوتان و زبده ها فراهم کنیم. الان که با پیشکسوتان جلسه داشتم، خوشحال بودند. من همه آنها را می شناسم. دلگرم شدند که یک نفر آمد که حرف دلشان را می فهمد. با شناختی که من از فوتبال کشور دارم، می دانم مشکل کجا است. باید تمام تجربیاتم را به کار بگیرم تا باشگاه احیا شود. چیزی که باشگاه نیاز دارد، آرامش است. این آرامش باید برگردد تا تیم نتیجه بگیرد. مطمئن باشید شرایط تیم خوب می شود.

باید بین سازمان لیگ و باشگاه ها تفاهم باشد
جلسه طولانی درباره مساله مالی برگزار کردیم. تفاهم بین لیگ ما و باشگاه های بزرگ باید ایجاد شود تا هردوطرف بتوانند از توافق صورت گرفته، به نفع فوتبال بهره برداری کنند. اینطور نباشد که ما اسپانسر را بخواهیم طرف خودمان بکشانیم و یا آنها این کار را انجام دهیم.
 
تا جام جهانی کنار فوتسال هستم
دیروز سر تمرین تیم ملی فوتسال رفتم. همه چیز خوب و مرتب است. تا جام جهانی در کنار فوتسال هستم و حمایت می کنم. با تاج و کفاشیان صحبت کردیم و یک فکر اساسی برای فوتسال می کنیم. امیدوارم در جام جهانی هم بتوانیم افتخار خوبی کسب کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------