شمس: نصرتي و رضايي مجازات شده اند



 

شمس: نصرتي و رضايي مجازات شده اند

 

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال از حکم کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس عليه محمد نصرتي و شيث رضايي انتقاد کرد.

حسين شمس با اشاره به اينکه به هيچ وجه حق اين دو بازيکن نيست که اين طور با آن‌ها برخورد شود، گفت: محمد نصرتي همان بازيکني است که با به ثمر رساندن گل مقابل بحرين باعث شد که تيم ملي به جام جهاني صعود کند و آن زمان شده بود اسطوره همه مردم ايران اما الان مي‌گويند که سر ببريد و شلاق بزنيد. اگر اين‌ها بچه‌هاي خودشان بود اين کارها را مي‌کردند؟

وي افزود: مگر اينجا اسپانياست که رئال مادريد و بارسلونا را به رخ مي‌کشيد؟ اينجا ايران است و ما شيعه هستيم. اينجا الگوي ما امام حسين (ع) است که از خطاي حر گذشت. اينکه از خطاي حر سنگين‌تر نيست. نصرتي و شيث که آب را بر روي امام حسين (ع) نبسته بودند. به خدا مملکت ما اسلامي است و ما هم پيرو امام حسين (ع) هستيم.

شمس در ادامه با بيان اينکه مجتبي محرمي را هم در گذشته محروم کردند، مگر درست شد، افزود: يک نفر نيست که جلوي اين کار را بگيرد؟ الان يک رقابت ايجاد شده و هر کس که بيشتر آن‌ها را محکوم کند، محبوب‌تر مي‌شود. يکي مي‌گويد شلاق بزنيد، ديگري مي‌گويد دستانش را ببريد. آن‌ها به اندازه کافي تنبيه شدند و الان وقتش است که از اين کارها دست برداريم.

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال ادامه داد: همه قبول داريم اين کار زشت است اما اين مجازات هم زياد از حد است. بالاخره روزي بايد دست از اين کارها برداريم و به اسلام تآسي کنيم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------