آلمان با صدرنشینی صعود کرد/ لهستان برابر اوکراین پیروز شد



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,مسابقات فوتبال

در دو بازی همزمان گروه C رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ تیم ملی آلمان از سد ایرلند شمالی گذشت و لهستان مقابل اوکراین به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه با برگزاری دو بازی همزمان در گروه C پی گرفته شد که طی آن در یکی از دیدارها تیم ملی آلمان مقابل ایرلند شمالی یک بر صفر برنده شد و در دیگر دیدار تیم لهستان برابر اوکراین با همین نتیجه به برتری دست یافت.

تیم ملی آلمان مقابل ایرلند شمالی از زوج توماس مولر و ماریو گومز در خط حمله استفاده کرد و با ارایه یک بازی تهاجمی در نیمه نخست دوبار توسط توماس مولر تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد و در دقیقه ۳۰ روی پاس مولر و ضربه بغل پای گومز به گل رسید.

در نیمه دوم نیز برتری از آن آلمان‌ها بود. ضربات خدیرا و گومز در این نیمه راهی به چارچوب دروازه حریف نیافت و در نهایت بازی با همان تک گل به سود شاگردان یوآخیم لوو خاتمه یافت.

آلمان با این برد ۷ امتیازی شد و با عنوان صدرنشین از گروه C به دور دوم رقابتهای یورو ۲۰۱۶ صعود کرد.

در بازی همزمان تیم های لهستان و اوکراین برابر هم قرار گرفتند. لهستان که نیم نگاهی به صدرنشینی داشت در نیمه اول میدانداری کرد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم لهستان فشار را بیشتر کرد و در دقیقه ۵۴ روی حرکت انفرادی و ضربه پای چپ دقیق یاکوب بلاژیکوفسکی به گل رسید. لهستان در ادامه نتوانست به گل دیگری دست یابد و این بازی را با همان یک گل پیروز شد.

تیم لهستان پس از این پیروزی ۷ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آلمان در رده دوم ایستاد و به مرحله دوم راه یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------