آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

یازدهمین‌ مدال طلا برای کاروان ایران/ حجی‌زواره نماینده ازبکستان را شکست داد/حاجی‌‌پور به مدال برنز رسید



اخبار,اخبار ورزشی ,مسعود حجی زواره

 

اخبار ورزشی - یازدهمین‌ مدال طلا برای کاروان ایران/ حجی‌زواره نماینده ازبکستان را شکست داد

مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی مردان در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون با شکست هوگوپوش ازبکستانی به مدال طلا رسید.

 در ادامه یازدهمین روز از رقابت‌های تکواندو هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی به میزبانی سالن "کانگوا دالمنز" کره‌جنوبی در حال پیگیری است که مسعود حجی‌زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی تکواندو در فینال موفق شد حریف ازبکش را از پیش رو بردارد و به مدال طلای این دوره از بازی‌ها دست پیدا کند.

حجی زواره دور نخست "تام دونگ" از ویتنام را 6 بر صفر شکست داد و سپس مقابل "جاسوانت" از هند با نتیجه 8 بر صفر به مرحله بعدی راه یافت.

حجی‌زواره در نیمه نهایی به مصاف نماینده فیلیپین رفت و در راند دوم با نتیجه 5 بر یک پیروز میدان شد. حریف حجی زواره در نیمه نهایی به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مسابقه دادن نشد.

این مسابقه در راند سوم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا کار به راند طلایی کشیده شود.

در راند طلایی این حجی‌زواره بود که به امتیاز رسید.
 

------------------------------

 

حاجی‌‌پور به مدال برنز رسید

سوسن حاجی پور نماینده وزن 53 -کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان در نیمه نهایی با شکست مقابل نماینده چین تایپه به مدال برنز دست یافت

به گزارش فارس، در وزن 53- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 17 تکواندوکار حضور دارند که سوسن حاجی پور دور نخست  "فریزا الدانگوروا" از قزاقستان دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا را  9 بر 3 شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "ساریتا" از تایلند نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسیا رفت و در پایان سه راند به تساوی 6 بر 6 دست یافت تا کار به راند طلایی کشیده شود.

در راند چهارم و طلایی سوسن حاجی پور امتیاز برتری را گرفت و به مرحله بعد راه یافت.

حاجی‌پور در نیمه نهایی به مصاف نماینده چین تایپه رفت و با شکست 5 بر صفر به کار خود پایان داد تا به مدال برنز مشترک دست یابد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------