صادقیان؛ با منصوریان به استقلال نمی روم



اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

پیام صادقیان هافبک فصل گذشته پرسپولیس از حضور در نفت تهران راضی به‌نظر می‌رسد.

 صادقیان معتقد است كه اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام كمك كند تا روزهاي خوبي را در فصل جديد رقم بزند.


صادقيان در مورد فضاي نفت مي گويد:قبلا هم گفتم كه نفت يك مجموعه منظم و خوب است. در تيم ما جو فوق‌العاده دوستانه‌اي وجود دارد و بازيكنان و كادر فني با يكديگر رفيق هستند. بزرگ‌ترهاي تيم هم به معناي واقعي آقا هستند و من چنين جوي را در ذوب‌آهن هم ديده بودم.

 

آنجا بازيكناني مثل حدادي‌فر، رجب‌زاده و صلصالي شخصيت بالايي داشتند و اينجا هم بايد به بازيكناني مثل مبعلي، عزتي، اميري و... اشاره كرد. اين بازيكنان را بايد آقا صدا زد. درضمن نفت جوان‌هاي بااستعدادي هم دارد. همه اينجا با جان و دل كار مي‌كنند و آرامش خاصي حاكم است. من به اين آرامش نياز داشتم.رفته رفته آماده مي‌شوم و مطمئن باشيد هم خودم و هم نفت تهران سال فوق‌العاده‌اي خواهيم داشت.


از مبعلي مي پرسيم فكر مي‌كني نفت به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان صعود كند كه او تاكيد مي كند:ما با الاهلي بازي داريم و مي‌دانيم در چه جايگاهي هستيم. نفت چند بازيكن خوب گرفته و نسبت به فصل گذشته شرايط بهتري دارد. حضور سيدجلال حسيني هم تيم ما را پخته‌تر مي‌كند. نفت واقعا در هر پست بازيكنان خوبي دارد و يك شخصيت محكم پيدا كرده است. بازيكناني مثل نانگ و سانتوز هم به تيم ما اضافه شده‌اند. از طرفي نفت جوان‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد كه وقتي آنها را مي‌بينم لذت مي‌برم. ما مي‌توانيم از پس الاهلي بربياييم و به نيمه‌نهايي آسيا برويم.


او در مورد شرايطي كه در اين چند ماه پشت سر گذاشت مي گويد: خيلي‌ها مرا تنها گذاشتند و بسياري از مربيان و مديران سابقي كه با آنها كار كردم، سراغي از من نگرفتند. در اين مدت فقط فرهاد كاظمي با من در تماس بود و البته تعدادي از پيشكسوتان پرسپوليس كه بايد از آنها تشكر كنم. هواداران پرسپوليس هم هميشه حمايتم كردند. حتي ذوب‌آهن هم مرا نخواست و به من پشت كرد، تيمي كه در آنجا بزرگ شدم. من از لحاظ روحي و رواني شرايط بدي داشتم و افسرده شده بودم.


از صادقيان مي پرسيم فكر مي‌كني منصوريان يك روز بخواهد تو را با خودش به استقلال ببرد و او مي گويد:خيلي‌ها در اين مورد از من سؤال مي‌كنند، ولي منصوريان مي‌داند كه من عاشق پرسپوليس هستم. او استقلالي است و من پرسپوليسي و هيچ‌وقت به من نمي‌گويد كه به استقلال بروم. من نان و نمك پرسپوليس را خوردم، ولي الان شاگرد علي‌آقا هستم.


صادقيان درمورد حضور محسن مسلمان در پرسپوليس هم حرف مي زند:محسن فوتباليست قابلي است و مي‌تواند درحالي‌كه پرسپوليس بازي‌ساز ندارد به اين تيم كمك كند. اميدوارم او به تيم محبوبمان كمك كند تا هواداران شاد شوند. محسن مي‌تواند مشكل بازي‌سازي پرسپوليس را حل كند.

اخبار ورزشی - سایت فوتبال ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------