آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

تاج: از کی‌روش خبر دارم اما تلاش کنید تا او بازگردد!



اخبار,اخبار ورزشی ,رئیس سازمان لیگ

رئیس سازمان لیگ گفت: من از سرمربی تیم ملی خبر دارم اما بهتر است شما تلاش کنید که از وضعیت او باخبر شوید و او به ایران بازگردد.

به گزارش فارس، مهدی تاج در نشست معاونان فدراسیون ایتالیا اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودیم قرار بود نمایندگان ایتالیایی در هفته دوم به ایران بیایند تا در خصوص بحث حرفه‌ای بودن باشگاه‌ها بازاریابی و سایر مسائل برنامه‌ریزی داشته باشیم. خوشحالم که این موضوع طبق وعده داده شده رخ داد.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی را در این خصوص خواهیم داشت و قرار است هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز در برج میلاد با این نمایندگان جلسه داشته باشد و فردا هم مدیران تمام باشگاه‌ها به دیدار این نمایندگان بیایند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: ما نیاز داریم تا در بحث حرفه‌ای برنامه‌ریزی انجام دهیم و استانداردهای لازم را کسب کنیم. باید درآمدزایی داشته باشیم و از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرایط خوبی را کسب کنیم.

تاج در مورد اینکه آیا از کی‌روش خبری دارد یا خیر، گفت: به نفع فوتبال است که کی‌روش برگردد. شما خبرنگاران هم تلاش کنید که او بازگردد من از او خبر دارم اما شما تلاش‌تان را کنید که به ایران بازگردد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------