دایی: نباید «شو» اجرا کنیم؛ دوره «آرسن‌ لوپن‌ها» تمام شده/اجازه نمی‌دهیم کسی وارد حریمم شود



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,علی دایی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: دوره این آرسن لوپن‌ها تمام شده است. اگر هوادار داریم باید با وجدان کار کنیم و تیم‌مان را با وجدان هدایت کنیم. شو اجرا نکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل استقلال و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، گفت: این برد را به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم. فقط برای برد به میدان آمدیم. موقعیت گل‌مان چند برابر استقلال بود. 120 دقیقه خورشیدی علیه ما سوت زد، او محمد دانشگر را هم اخراج و تیم نفت را قلع و قم کرد.

وی افزود: امروز خیلی به من فحاشی کردند. از همه استقلالی‌های خوب با فرهنگ و تحصیل کرده عذرخواهی می‌کنم آنها حسابشان از افرادی که فحش دادند جدا است. آنهایی که به من فحش دادند حرف‌هایی را که زدند به خودشان گفتند اگر جرات دارند این حرف‌ها را جلوی خودم بیان کنند. امروز محمد خرمگاه نبود می‌گویند علی چینی را به سمت هواداران می‌فرستادند. دوره این آرسن لوپن‌ها تمام شده است. اگر هوادار داریم باید با وجدان کار کنیم و تیم‌مان را با وجدان هدایت کنیم. شو اجرا نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت یادآور شد:  با کمک داور چهارم کلنجار رفتند تا در نهایت داور بازیکن من را اخراج کند. کمیته انضباطی وقتی جریمه نمی‌کند و افراد درجه سه که کاره‌ای نیستند را جریمه می‌کند این مشکلات به وجود می‌اید.

وی افزود: هواداران نباید انتظار داشته باشند دست و پا بسته کار می‌کردیم. باید در 90 دقیقه 3-4 گل می‌زدیم. گل آفساید به ما زدند. گل آفساید می‌زنند اما صحنه‌ای که گل حریف افساید بود را نشان نمی‌دهند. آقای مزدک انصاف داشته باشد اگر قرار است شرایط اینطور باشد لیگ را تعطیل کنید و سالی یکبار استقلال و پرسپولیس بازی کنند. اگر به بازی بر نمی‌گشتیم تیم ما اوت شده بود و می‌گفتند استقلال نفت را برد و کسی نمی‌گفت به چه شکلی گل زدند. این ماجرا به زمین تختی باز می‌گردد. اگر زمین خراب بود که توپ به این شکل به پای بهنام برزای نمی‌چسبید. یکی از بهترین‌ بازی‌هایمان را انجام دادیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه چهار گل دیگر بزنیم.

دایی در پایان تأکید کرد: در تیم ملی بودم و سال‌ها بازی کردم. حد و حریم خودم را می‌دانم اجازه نمی‌دهم کسی وارد حریمم شود. فدراسیون اجازه ندهد هر کسی وارد فوتبال شود. لیدرها محترم هستند اما کدام لیدر باید برای باشگاه تصمیم گیری می‌کند؟ همه این مسئله را شنیدیم در برنامه هم گفتند اما پیگری نشده است. این مسئله درد فوتبال است اینکه موی فلانی را باد برد و فلانی مویش را این ور و آن ور کرد درد فوتبال نیست باید به آینده فوتبالمان کمک کنیم. بهتر است به درد فوتبال برسیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------