آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

بيرانوند: استقلالي‌ها با من تماس گرفتند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - بيرانوند: استقلالي‌ها با من تماس گرفتند

دروازه‎بان نفت تهران مي‎گويد چون با اين تيم قرارداد دارد، تابع تصميم و نظر باشگاه است.

عليرضا بيرانوند با اشاره به پيشنهاد مسئولان استقلال تهران، اظهار کرد: به من زنگ زدند اما گفتم قرارداد دارم و هر تصميمي باشگاه بگيرد با جان و دل آن را مي‎پذيرم. خلاف قانون است بازيکني که قرارداد دارد با تيم ديگري مذاکره کند و به استقلالي‎ها گفتم با مديران باشگاه نفت صحبت کنند.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: متأسفانه در روزهاي گذشته برخي از رسانه‎ها صحبت‎هاي بنده را بد نوشته‎اند و به عنوان مثال هرگز نگفته‎ام براي حضور در استقلال قيد بازي‎هاي آسيا را مي‎زنم. هرچند حضور در تيم‎هاي استقلال و پرسپوليس آرزوي هر بازيکن جواني است چون جا براي پيشرفت بيشتري دارد اما رعايت اخلاق حرفه‎اي براي اين مهم نياز است.

بيرانوند خاطرنشان کرد: سال گذشته نيز چنين اتفاقي افتاد و از پرسپوليس پيشنهاد داشتم اما باز باشگاه تصميم گرفت در نفت بمانم و خيلي هم خوب شد که ماندم، چون توانستم خودم را بهتر نشان بدهم.

اين دروازه‎بان لرستاني تأکيد کرد: در حال حاضر با جديت تمام در تمرينات نفت شرکت مي‎کنم و تصميم نهايي را باشگاه مي‎گيرد. من در نفت رشد کرده‎ و ديده شده‎ام و مديون اين تيم هستم.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------