آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بازتاب باخت ايران از بوسني



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ايران با بوسني

 

اخبار ورزشی - بازتاب باخت ايران از بوسني

تيم ملي فوتبال ايران مقابل بوسني و هرزگوين آنقدر دور از ذهن ظاهر شد که رسانه‌هاي بين‌المللي به نکات منفي اين تيم اشاره کردند و برد حريف را تاريخي خواندند.

باخت 3 بر يک روز گذشته ايران مقابل بوسني و هرزگوين علاوه بر مردم کشورمان باعث تعجب رسانه‌‌هاي خارجي شده است.

به نقل از فارس، يکي از نشرياتي که به تحليل بازي ايران مقابل بوسني پرداخت، روزنامه فور‌آلبرگر ناخ ريشتن اتريش است.

* وداع توام با طعم برد بوسني
اين روزنامه نوشت: بوسني وداع توام با پيروزي داشت. تيم تحت امر «سافت سوسيچ» که مي‌خواست آخرين بازي خود را در جام جهاني انجام دهد، 3 بر يک ايران را شکست داد. با اين نتيجه آبي‌پوشان به بردي تاريخي در پايان مدت اولين حضور خود در يک دوره جام جهاني دست يافتند و البته وداعي شيرين با جام جهاني داشتند.

*تعريف از ژکو
نشريه اتريشي ادامه داد: بعد از شکست مقابل آرژانتين و همچنين نيجريه، اميدهاي بوسنيايي‌ها براي دست يابي به 3 امتياز مقابل ايران تحقق يافت. اين تيم به بردي تاريخي اما ديرهنگام رسيد. ادين ژکو که زننده گل نخست تيم کشورش بود، ‌بدون گل زده برزيل 2014 را ترک نکرد. او هم گل زد و هم نشاني از يک بازيکن درجه يک داشت.

وي وقتي گل نخست تيمش را دقيقه 23 به ثمر رساند، در عمل راه گلزني‌هاي بعدي را براي ميرآلم پجانيچ (59) و آويدا ورساويچ (83 ) هموار کرد.

*بوسني به مرور اوج گرفت
نشريه اتريشي در ادامه گزارش نوشت مردان سوسيچ هر چه بيشتر در جام جهاني بازي کردند، بيشتر صاحب تجربه شدند و از نظر نتيجه و کيفيت کار بهتر عمل کردند. آنها در واقع بهترين بازي خود در جام جهاني را مقابل ايران به نمايش گذاشتند.

نشريه اتريشي افزود: با وجودي که بازيکنان سوسيچ مي‌دانستند هيچ شانسي براي صعود به دور بعد ندارند اما دست از تلاش برنداشتند.

*نمايش خوب بوسني جلوي ايران را گرفت
روزنامه قديمي اتريشي ها در بخشي از اين گزارش نيز عنوان کرد قبل از رويارويي با ايران، با توجه به آخرين فرصتش‌ براي رسيدن به دور يک هشتم نهايي انتظار مي‌رفت براي کسب پيروزي، کوشش کند اما در عمل اينگونه نشد.

فورآل‌برگر ناخ ريشتن ادامه داد: نمايش بوسني آنقدر خوب بود که جلوي پيش‌روي و صعود ايراني‌هاي بي‌خطر را گرفت.

*يک نکته منفي در مورد ايران
نشريه اتريشي همچنين در مورد ايران عنوان کرد: ايران نام خود را در کتاب رکوردهاي جام جهاني جاودانه کرد. زيرا اين تيم در 4 دوره حضورش همواره در همان مرحله گروهي حذف شده است

اين نشريه همچنين از زوايه ديگري تيم ملي ايران را مورد ارزيابي قرارداد و نوشت:‌ ايران تنها گل خود را در 3 مسابقه‌اش در جام جهاني 2014 توسط رضا قوچان نژاد در دقيقه 82 به ثمررساند. با اين گل يک نکته ديگر در کتاب رکوردهاي جام هاي جهاني ثبت شد. اين که ايران در مدت 270 دقيقه حضورش در جام جهاني 2014 فقط يک گل زد.

رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاريخ 22 تير ادامه خواهد يافت.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------